بهره‌برداری از ۳۰۰ کلاس درس در خراسان شمالی طی دولت سیزدهم

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: ۵۰ مدرسه با ۳۰۰ کلاس درس‌ در خراسان شمالی طی دولت سیزدهم به بهره برداری رسیده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، ابوالقاسم اکبری امروز _ پنجشنبه بیست‌وهشتم دی_ در شورای آموزش و پرورش استان اظهار کرد: ۵۰ مدرسه با ۳۰۰ کلاس درس در خراسان شمالی طی دولت سیزدهم به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: ۹۰۰ نفر ورودی به دانشگاه فرهنگیان در دو سال گذشته رخ داده و این درحالی است که در هشت سال گذشته چنین رقمی سابقه نداشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه انسداد مبادی بیسوادی در راستای اجرای طرح شهید محمودوند، گفت: در این طرح که از سال گذشته شروع شده جزو ده استان برتر کشوری در بخش پیگیری بازماندگان از تحصیل هستیم.

اکبری تصریح کرد: هزار و ۴۴۴ نفر بازمانده از تحصیل داریم که از این تعداد ۶۵۰ نفر تعیین تکلیف شده‌اند؛ ۱۷۶ نفر بازمانده به علت فقر مالی و فرهنگی یا بی سرپرست بودن اعلام شده است و ۲۱۸ کودک نیز هنوز شناسایی نشده‌اند که امیدواریم دستگاه‌های متولی در شناسایی این کودکان همراه آموزش و پرورش باشند.

اکبری در ارتباط با برنامه‌ریزی برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر نیز خاطرنشان کرد: شش هزار برنامه در قالب ۴۴ عنوان در مدارس استان اجرایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، برگزاری نمایشگاه‌های انقلاب در سطح مدارس استان، نواختن زنگ انقلاب، برگزاری جشن تکلیف در همه شهرستان‌ها از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش در این ایام است.

کد خبر 721184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.