تعریض و بازگشایی معابر فرصت مناسبی برای توسعه پایدار شهری

مدیر منطقه پنج شهرداری اراک گفت:تعریض و بازگشایی معابر فرصت مناسبی برای توسعه پایدار شهری در اختیار مدیریت شهری و شهروندان قرار می دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی شهرداری اراک، وحید ایرجی اظهارکرد: عملیات روکش آسفالت خیابان جدید الاحداث سید الشهدا (ع) به عنوان یکی از طرح‌های مهم توسعه شهری آغاز شد.

وی افزود: خیابان سید الشهدا (ع) که یکی از اولویت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر برای بازگشایی معبر و اتصال آن به خیابان دانشگاه بوده، پس از اتمام عملیات تملک و تخریب املاک واقع در طرح، در حال حاضر در مرحله روکش آسفالت است.

مدیر منطقه پنج شهرداری اراک با اشاره به اینکه عملیات روکش آسفالت این معبر جدید الاحداث از روز گذشته با همکاری سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری آغاز شده است، افزود: بازگشایی و تعریض معابر شهری از ملزومات و نیازهای اساسی برای توسعه شهری بشمار می‌رود که مدیریت شهری اراک تاکید ویژه ای بر اجرای آن دارد.

وی افزود: در این راستا بازگشایی خیابان سید الشهدا و اتصال آن به خیابان دانشگاه به عنوان یکی از طرح‌های مهم توسعه شهری اراک انجام و در روزهای آتی با تکمیل عملیات روکش آسفالت مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

ایرجی گفت: روز گذشته چهارشنبه مورخ بیست و هفتم دی ماه، ۱۷۹ تن آسفالت در خیابان سید الشهدا (ع)، پخش و توزیع شده است.

کد خبر 721142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.