اعزام ۸۰ دانش‌آموز پسر دلیجانی به اردوهای راهیان نور

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان گفت: ۸۰ دانش آموز پسر دلیجانی رهسپار سرزمین نور می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله، محسن صادقی با اشاره به آغاز اعزام مرحله دوم راهیان نور دانش‌آموزی شهرستان دلیجان اظهارکرد: مرحله دوم اعزام راهیان نور دانش‌آموزان دلیجانی از سوم دی ماه آغاز و تعداد ۸۰ دانش آموز پسر این شهرستان در این اردوهای معنوی شرکت خواهند کرد.

وی راهیان نور را فرصتی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن عنوان کرد و افزود: راهیان نور یعنی ظرفیتی در راستای آگاهی‌بخشی به نسل جوان و بیمه کردن نسل آتی، این اردوها می‌تواند زمینه مناسبی برای جلوگیری از تهاجم فرهنگی و هجمه نرم دشمنان بر دانش آموزان باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان تصریح کرد: اعزام کاروان راهیان نور، با حضور قشر جوان و نوجوان، فرصت بسیار ارزشمندی است تا آنها را با رشادت‌های رزمندگان در جریان هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند.

وی تاکید کرد: امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست چراکه امنیت، آسایش و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است و همه باید در پاسداری از خون این عزیزان و تکریم خانواده‌های آنان تلاش مضاعفی را به کار گیرند.

کد خبر 721141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.