افتخارآفرینی اخیر سپاه پاسداران با هدف «حفظ امنیت ملی» انجام شد

امام جمعه سمنان گفت: افتخارآفرینی اخیر سپاه پاسداران با هدف «حفظ امنیت ملی» انجام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، حجت الاسلام مرتضی مطیعی، امروز _پنجشنبه بیست‌و هشتم دی_ در جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت ایام الله دهه فجر اظهار کرد: افتخارآفرینی اخیر سپاه پاسداران با هدف «حفظ امنیت ملی» انجام شد.

وی افزود: خط قرمز نظام مقدس جمهوری اسلامی است و مردم از مسئولان توقع دارند در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

امام جمعه سمنان خاطرنشان کرد: موشک‌هایی که از استان خوزستان به سمت مواضع تروریست‌ها در ادلب سوریه شلیک شد به خوبی توان موشکی جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشت و نشان داد ایران از توان کافی برای هدف قرار دادن خاک رژیم صهیونیستی برخوردار است چراکه فاصله خوزستان با اِدلب به اندازه فاصله خوزستان با تل‌آویو است.

مطیعی با اشاره به نقش شهید سلیمانی در زمان هجوم داعش به اقلیم کردستان برای دفاع از مردم آن منطقه، تصریح کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی در پی حمله موشکی اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به طور کامل از اقتدار نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران آگاه شدند.

وی ادامه داد: دشمن تلاش می‌کند مردم ایران را از صحنه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی دور کند لذا ما باید در جهت عکس راهبرد دشمن گام برداریم.

امام جمعه سمنان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر با ائمه جمعه سراسر کشور ضمن تاکید بر اهمیت محبت و ارتباط دوسویه مسئولان با مردم، توصیفات بی‌نظیری از ملت بزرگ ایران ارائه فرمودند.

مطیعی گفت: حضور مسئولان و مدیران در مساجد و در میان مردم و تبیین دستاوردها و اقدامات صورت گرفته، موضوعی مهم و اساسی است و باید ادامه یابد، زیرا مایه دلگرمی و امیدواری عمومی است.

وی تشدید نظارت بر بازار با هدف کنترل قیمت‌ها را ضروری دانست و افزود: مسئولان باید نسبت به مشکلات مردم به ویژه در حوزه مسائل اقتصادی، حساس و دغدغه‌مند باشند.

امام جمعه سمنان تصریح کرد: همه ما باید محصول تلاش و مجاهدت بزرگان، علما و شهدای انقلاب اسلامی را حفظ و در این مسیر نورانی حرکت کنیم.

کد خبر 721129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.