کاشت بیش از ۱۰ هزار اصله نهال درخت در شهر شهباز

شهردار شهباز گفت: در دو سال گذشته بیش از ۱۰ هزار اصل نهال درخت در سطح این شهرستان کاشته شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، حسین عبداللهی‌فر پیش از ظهر امروز پنجشنبه_ بیست و هشتم دی_ در جمع خبرنگاران اظهارکرد: عمده نهال‌کاری در نوار شرقی شهر شهباز و دامنه کوه راهزان بوده که با اخذ مجوز از منابع طبیعی اقدام به احداث یک پارک جنگلی به وسعت ۳۴ هکتار شده است.

وی افزود: همچنین در دو سال گذشته ساخت بلوار شهید سلیمانی به طول سه کیلومتر و عرض ۴۵ متر انجام شده است.

شهردار شهباز تصریح کرد: برای توسعه فضای سبز علاوه بر احداث پارک جنگلی، ساخت پارک شهید سلیمانی در ورودی شهر شهباز در دست اقدام است و هم اینک این پارک ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با ارائه عملکرد شهرداری شهباز از سال ۱۴۰۰ تا امروز گفت: در این شهرداری اصلی‌ترین شعار تکریم ارباب رجوع است به همین دلیل، کار و تلاش برای بالا بردن سطح رضایتمندی مردم همیشه مد نظر قرار دارد.

عبداللهی فر اضافه کرد: در راستای این موضوع سامانه ۱۳۷ در این شهر راه اندازی شد تا مردم بتوانند نظرات، مشکلات و مسائل خود را با مدیریت شهری در میان بگذارند.

وی ادامه داد: برای ارتباط مستقیم مردم با مدیریت شهری، برنامه ملاقات عمومی با شهروندان در روزهای پنجشنبه به صورت هفتگی برقرار است.

شهردار شهباز اظهار کرد: در زمینه پرداخت حقوق به کارکنان شهرداری تلاش کردیم عدالت را با یکسان سازی رعایت کنیم و تلاش‌هایی در راستای امور رفاهی کارکنان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در پرداخت حقوق کارکنان شهرداری یک ماه هم تأخیر صورت نگرفته است افزود: همچنین پیمانکاران که پروژه‌های شهرداری را اجرا می‌کنند، هیچ‌گونه مطالبه‌ای از گذشته ندارند و پرداختی‌ها به صورت به روز انجام شده است.

عبداللهی فر خاطر نشان کرد: همچنین در سال گذشته نصب دوربین‌های پایش سطح شهر در بستر فیبر نوری به تعداد ۱۲ عدد به طول ۵ کیلومتر انجام شده است.

وی با بیان اینکه تا پانزدهم بهمن ماه باید بودجه تقدیم شورای شهر شود تا تصویر و امورات قانونی آن انجام شود افزود: برآورد بودجه شهرداری شهباز در سال ۱۴۰۳، ۶۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است اما هنوز مصوبه شورا را ندارد.

شهردار شهباز ادامه داد: از این میزان بودجه ۳۰ میلیارد عمرانی و ۳۰ میلیارد تومان برای هزینه‌های جاری در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه دو زمین چمن مصنوعی برای دو محله شهر شهباز در نظر گرفته شده است گفت: در صورت مشخص شدن زمین این مهم در هر دو نقطه اجرایی خواهد شد.

عبداللهی فر خاطر نشان کرد: مشکل اصلی در شهر شهباز موضوع اوقافی بودن زمین‌های این منطقه است.

وی با بیان اینکه زمین مورد نیاز برای ساخت دو زمین چمن به همراه ساختمان و موارد دیگر به طور تقریبی ۲۰۰۰ متر مربع است اضافه کرد: اقدامات خوبی تاکنون صورت گرفته و در سال آینده این دو زمین چمن احداث و به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار شهباز گفت: مناسب سازی پیاده روها و معابر برای معلولین و نابیناها طبق اصول شهرسازی و استانداردها لازم اجرا می‌شود و هم اینک همه ساختمان‌های مدیریت شهری از این استانداردها برخوردار است.

وی تصریح کرد: در موضوع تفکیک زباله شهرستان شازند و شهرهای این شهرستان زباله‌ها را به مرکز پسماند زباله شهرداری اراک تحویل می‌دهند.

عبداللهی فر اظهار کرد: سالانه به بیش از سه هزار و ۶۰۰ تماس با سامانه ۱۳۷ توسط شهروندان شهر شهباز در راستای رفع مسائل و مشکلات شهری، پاسخ داده می‌شود.

کد خبر 721127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.