القای ناامیدی از اهداف دشمن/رسانه‌های استان سمنان امیدآفرینی کنند

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه القای ناامیدی هدف دشمنان در جنگ رسانه‌ای است، گفت: برای پیروزی در این نبرد باید رسانه‌ها در جامعه امید آفرینی کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، حجت الاسلام مرتضی مطیعی، امروز _پنجشنبه بیست‌و هشتم دی_ در آئین افتتاح جام رسانه‌ای امید استان سمنان اظهار کرد: رسانه‌ای که خود امیدوار باشد می‌تواند در راستای امید بخشی و امید آفرینی موفق عمل کند.

وی افزود: خداوند متعال به صورت استادانه و بسیار دقیق در قرآن کریم نیز به امیدآفرینی اشاره داشته است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان خاطرنشان کرد: رسانه‌ها دقت داشته باشند که امید آفرینی و امید بخشی باید بر اساس واقعیات و متکی بر قدرت لایزال الهی و اعتماد به خداوند باشد.

مطیعی با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری جام رسانه‌ای امید، تصریح کرد: در برگزاری این جام رسانه‌ای، هدف امری بسیار حائز اهمیت است و اهداف باید مطالعه شده، محکم و دقیق باشد.

به گزارش ایمنا، آئین افتتاح جام رسانه‌ای امید استان سمنان با حضور حجت الاسلام مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان و سردار منصور شوقانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان در سالن جلسات شهید بسطامی سپاه استان برگزار شد. در این برنامه حجت الاسلام دیباجی، نماینده ولی فقیه در سپاه استان و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و اصحاب رسانه و فعالان رسانه‌ای استان حضور داشتند.

کد خبر 721117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.