بیش از ۵۰ درصد جمعیت در  چهارمحال و بختیاری تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از شاخص‌های کشورهای توسعه‌یافته رفاه اجتماعی و پوشش بیمه‌ای است و هرچه پوشش بیمه‌ای در استان بیشتر باشد این نشان از توسعه استان است ،بیش‌از ۵۰ درصد مردم استان تحت پوشش بیمه هستند و این باید افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری غلامعلی حیدری، امروز_ پنجشنبه بیست‌وهشتم دی_ در بازدید از اداره کل تأمین اجتماعی استان اظهار کرد: در زمینه تأمین اجتماعی دولت سیزدهم اقدامات خوبی رقم خورده است چرا که اراده و همت دولت حداکثر خدمت‌رسانی به مردم است، مردم چهارمحال وبختیاری مردم قدرشناسی هستند و این مردم شایسته خدمت‌رسانی هستند.
وی اضافه کرد: تأمین اجتماعی یکی از ادارات پرمراجعه استان و بخش عمده خدمت به مردم بر عهده این سازمان است‌.
حیدری تصریح کرد: یکی از شاخص‌های کشورهای توسعه یافته رفاه اجتماعی و پوشش بیمه‌ای است هرچه پوشش بیمه‌ای در استان بیشتر باشد این نشان از توسعه استان است بیش‌از ۵۰ درصد مردم استان تحت پوشش بیمه هستند و این باید افزایش پیدا کند.
وی تاکید کرد: مراکز درمانی تأمین اجتماعی در استان باید گسترده شود و تجهیزات درمانی هم بروز باشند.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: پوشش تأمین اجتماعی باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود و این کار شما در تأمین اجتماعی نوعی جهاد است، آموزش و اطلاع‌رسانی به مردم در زمینه تأمین اجتماعی بسیار ضرورت دارد و در راستای خدمت به مردم است.
وی بیان کرد: خدمت‌رسانی به این مردم یک توفیق است و توقع کار جهادی است و باید قشر تأثیرگذار جامعه با رضایت از اداره تأمین اجتماعی استان خارج شود.
غلامعلی حیدری تاکید کرد: معاونین و مدیران تأمین اجتماعی استان به صورت میدانی در شهرستان‌ها حضور پیدا کنند و کار مردم را حل کنند.

کد خبر 721113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.