رکورد تاریخی جوجه‌ریزی در مازندران شکسته شد

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: بیشترین جوجه‌ریزی مازندران مربوط به آذر سال‌جاری با ۱۷ میلیون قطعه بوده است که رکورد تاریخی جوجه‌ریزی زده شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، بابک مؤمنی، امروز_ پنجشنبه بیست‌وهشتم دی در قرارگاه امنیت غذایی مازندران با بیان اینکه بالاترین نرخ جوجه‌ریزی کشور را داریم و بیشترین جوجه‌ریزی مربوط به آذر سال‌جاری با ۱۷ میلیون قطعه بوده است که رکورد تاریخی جوجه‌ریزی زده شد، افزود: خوشبختانه در مازندران مشکلی برای تأمین و توزیع گوشت مرغ وجود ندارد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: از اکنون باید به دنبال ذخیره‌سازی مرغ برای شب عید باشیم تا در این ایام در تأمین مرغ دچار مشکل نشویم.

این مسئول خاطرنشان کرد: از نظر تأمین گوشت مرغ مشکلی نداریم و از این فرصت باید برای ذخیره‌سازی مرغ منجمد شب عید استفاده کنیم.

مؤمنی با اشاره به اینکه اتحادیه مرغداران در مازندران بالغ و توانمند هستند و باید با درایت بتواند کاری کند کسری مرغ در استان نداشته باشیم، ادامه داد: تعهد ما در استان مازندران تنها تأمین مرغ داخل استان و میدان بهمن است و تعهد دیگری جز این نداریم.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس تاکید وزیر جهاد کشاورزی، استان‌های معین تهران استان ویژه هستند و آخرین تنش‌ها در بحث نهاده‌ها باید به این استان‌ها برسد و در صورت مشاهده سریعاً موارد گزارش داده شود.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: اختلال در تأمین نهاده‌ها به وجود آمده را اتحادیه مرغداران موظف است به ما گزارش دهد تا بتوانیم پیگیری لازم را داشته باشیم.

کد خبر 721096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.