دستاوردهای ۴۵ ساله انقلاب اسلامی برای جوانان تبیین شود

سرپرست معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با اشاره به اینکه به واسطه نزدیک بودن به انتخابات باید فضای پرشور و نشاط برای همگان در جشن‌های انقلاب فراهم شود، گفت: دستاوردهای ۴۵ساله انقلاب باید به درستی برای نسل نو در مازندران تبیین شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، قاسم عزیززاده گرجی، امروز_ پنج‌شنبه بیست‌وهشتم دی در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر استان که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و حضور وبیناری فرمانداران برگزار شد، با بیان اینکه اهمیت بزرگداشت دهه فجر بر کسی پوشیده نیست، اظهار کرد: انسجام و یکپارچگی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و بزرگداشت ۴۵ سالگی انقلاب ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه استکبار به دنبال تصویر کردن ناکارآمدی انقلاب و اسلام است اما انقلاب اسلامی با وجود تمامی فراز و نشیب‌ها مسیر توسعه را به درستی طی کرد، افزود: باید دستاوردهای انقلاب به درستی تبیین و بیان شود.

عزیززاده‌گرجی با اشاره به رویکرد و نگاه مقام معظم رهبری برای تبیین دستاوردهای نظام و دولت، گفت: رهبر انقلاب معتقد هستند این دولت رویکردش فسادستیز است و با فساد همراهی نمی‌کند و به دنبال رفع گلوگاه‌های فسادزاست که این رویکرد دولت باید برای مردم نشان داده شود.

وی با بیان اینکه جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی باید به حضور باشکوه مردم پای صندوق‌های رأی ختم شود، ادامه داد: دشمن به دنبال تضعیف و تحریم انتخابات است، باید برای تقویت مشارکت مردم در انتخابات تلاش شود.

عزیززاده‌گرجی با تاکید بر اینکه به واسطه نزدیک بودن به انتخابات باید فضای پرشور و نشاط برای همگان در جشن‌های انقلاب فراهم شود، گفت: دستاوردهای انقلاب به درستی برای نسل نو تبیین شود.

وی با بیان اینکه استانداری و فرمانداری‌ها نقش حمایتی، نظارتی و هدایتی را بر ستاد بزرگداشت دهه فجر استان خواهند داشت، افزود: شورای هماهنگی در شهرستان‌ها باید با محوریت فرمانداران جلسات ستاد دهه فجر را برگزار کنند تا امورات به درستی طراحی و اجرایی شود.

عزیززاده‌گرجی با بیان اینکه تمامی دستگاه‌های اجرایی استان برای بزرگداشت باشکوه دهه فجر انقلاب اسلامی ورود کنند، خاطرنشان کرد: فرمانداران از کمیته‌های ستاد دهه فجر ارزیابی داشته باشند و کمیته فعال مورد تکریم و تجلیل قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه کمیته‌های ستاد دهه‌فجر، برنامه‌های بزرگداشت ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی را به شوراهای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و شهرستان‌ها معرفی کنند، گفت: ظرفیت و توانمندی هر شهرستان متفاوت است، باید شهرستان‌ها طرح و ایده دهند تا شاهد برگزاری برنامه‌های نو و خلاق متناسب با بوم هر منطقه باشیم.

عزیززاده‌گرجی با تاکید بر اینکه فرمانداران شهرستان‌ها باید شخصاً در جلسات ستاد دهه فجر حضور داشته باشند، افزود: برنامه‌های دهه‌فجر باید با مدیریت و نظارت فرمانداران برگزار شود.

کد خبر 721073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.