وضعیت ترافیک معابر تهران؛ امروز پنجشنبه ۲۸ دی

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیک معابر تهران را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، علی اصغر شریفی اظهار کرد: رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح امروز _پنجشنبه بیست‌وهشتم دی_ نشان از معابر و بزرگراه‌هایی خلوت در سطح شهر تهران و احتمال تصادفات به دلیل افزایش سرعت توسط برخی از رانندگان دارد.

وی افزود: برخی رانندگان ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران، قصد سرعت و سبقت جهت زودتر رسیدن یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی‌کشی داشته باشند که به این دسته از رانندگان توصیه می‌شود فریب خلوتی معابر را نخورند چراکه همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطرساز و خطرآفرین خواهد بود، بنابراین با رعایت قانون، همواره با سرعت مقرر شده در سطح معابر خلوت صبحگاهی و خلوت تردد کنند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمام تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران به منظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها حضور دارند.

وی ادامه داد: رانندگان در صورت خلوتی معابر از عجله و شتاب در معابر خلوت خودداری و با سرعت مطمئنه و حتی کمتر از آن تردد تا در صورت رخداد حادثه بتوانند خودروی خود را به موقع متوقف کنند و از برخورد و تصادف پرهیز شود.

کد خبر 721066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.