تعریف ۲۰۰ پروژه جدید برای سال ۱۴۰۳ در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای سال آینده ۲۰۰ پروژه جدید با اعتباری بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد تومان تعریف شده‌است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد جهانگیر شاهینی، در نشست شورای برنامه و توسعه استان با اشاره به تدوین برنامه افق ۲۰ ساله توسعه، اظهار کرد: افق توسعه در قالب برنامه پنج ساله تهیه و تدوین شده است.

وی با اشاره به اینکه تا چند سال آینده پنج هزار و ۵۵۰ نفر نیرو از بدنه دستگاه‌ها خارج و بازنشسته می‌شوند، افزود: همین دلیل پیگیری برای وضعیت نیروهای پیمانی، قراردادی و رسمی انجام شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه استان دارای هفت هزار و ۲۹۰ پست خالی است، گفت: البته این به معنای خالی بودن ۱۰۰ درصدی پست‌ها نیست.

وی تصریح کرد: سهمیه استخدامی دولت به چند وزارتخانه اعلام شده که اطلاع‌رسانی در این زمینه انجام می‌شود.

شاهینی با اشاره به ۸۰۰ پروژه نیمه‌تمام استان، خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها طی چهار سال آینده باید به اتمام برسند و برای سال آینده ۲۰۰ پروژه با اعتبار یک هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده‌است که باید به سرانجام برسند.

وی با اشاره به اینکه افزون بر ۱۶ هزار نفر از جمعیت استان بیکار هستند، گفت: با برنامه‌ریزی درست و اصولی می‌توان آمار بیکاران را کاهش داد.

کد خبر 721062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.