تأمین ۸۰ درصد امنیت قزوین با دوربین‌های نظارت تصویری

شهردار قزوین گفت: دوربین‌های نظارت تصویری شهرداری از ۸۰ درصد جرائم شهری پیشگیری می‌کنند.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین اظهار کرد: دوربین‌های نظارت تصویری مرکز کنترل ترافیک شهرداری قزوین ۸۰ درصد امنیت شهر در پیشگیری از وقوع جرم را فراهم کرده است.

وی افزود: اجرای حدود ۱۱۰ کیلومتر فیبر نوری با دوربین‌های نظارت تصویری مرکز کنترل ترافیک شهرداری قزوین ۸۰ درصد امنیت شهر در پیشگیری از وقوع جرم فراهم کرده است که با مصوبه شورای تأمین در اختیار نیروی انتظامی قرار می‌گیرد.

شهردار قزوین ادامه داد: افزایش تعامل پلیس راهور، انتظامی، دستگاه قضا با مرکز کنترل ترافیک شهرداری قزوین در راستای رضایتمندی شهروندان و کاهش ترافیک در برخی تقاطع‌ها به دلیل حضور وانت‌بارها و دست‌فروشان ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

صباغی در بخش دیگری از این گفت‌وگو از اتمام عملیات توسعه فضای سبز در بلوار غدیر حدفاصل میدان هما تا بلوار امام علی (ع) در محله مینودر خبر داد.

وی افزود: در پی درخواست‌های شهروندان محله مینودر و در راستای توسعه فضای سبز و ایجاد چشم‌انداز زیبا، باغچه‌های ضلع شمال بلوار غدیر غربی، تحت پوشش فضای سبز قرار گرفت.

شهردار قزوین ادامه داد: برای اجرای طرح توسعه فضای سبز این معبر، پس از آماده‌سازی بستر شامل نخاله‌برداری، خاک‌برداری و تسطیح، عملیات توسعه فضای سبز با کاشت گونه‌های گیاهی سازگار و مناسب با شرایط اقلیمی قزوین نظیر درختان زیتون تلخ انجام شده است که جزو گونه‌های درختی کم‌آب و مقاوم هستند.

کد خبر 721047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.