سود ۹۰ درصدی فولاد سیرجان در ۹ ماه ۱۴۰۲

سود خالص شرکت فولاد سیرجان در ۹ ماه ۱۴۰۲ برابر با دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بوده که رشد ۹۰ درصدی را به ثبت رسانده و سود به ازای هر برگه سهم معادل با ۳۳۵ ریال بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سود خالص هر برگه سهم فولاد سیرجان در چهار فصل اخیر برابر با ۲۹۹ ریال بوده است، پی بر ای شرکت برابر با ۱۰.۴۹ بوده است و پی بر ای گروه این شرکت در محدوده ۷.۱۳ است، پی بر اس شرکت نیز برابر با ۱.۹۵ است.

پی بر ای این شرکت نسبت به گروه خود کمی بالا است.

سود ۹۰ درصدی فولاد سیرجان در ۹ ماهه ۱۴۰۲
نگاهی به صورت‌های مالی ۹ ماهه سال ۱۴۰۲

سود ۹۰ درصدی فولاد سیرجان در ۹ ماهه ۱۴۰۲
این شرکت در ۹ ماه سال جاری به درآمد عملیاتی ۱۱ هزار میلیارد تومانی رسیده است که رشد ۴۳ درصدی داشته است، بهای تمام‌شده نیز با رشد ۳۳ درصدی همراه بوده است، سود ناخالص شرکت برابر با دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بوده است که رشد ۸۹ درصدی را داشته است.

هزینه‌های فروش اداری شرکت با رشد ۱۰۵ درصدی همراه بوده است که رشد ۳۵۷ درصدی داشته است، رشد هزینه‌های فروش اداری شرکت زیاد بوده است، سایر درآمدها برابر با ۱۳۲ میلیارد تومان بوده است و همین موضوع سود عملیاتی را به دو هزار ۵۰۰ میلیارد تومان رسانده است که رشد ۹۷ درصدی را به ثبت رسانده است.

هزینه‌های مالی شرکت برابر با ۱۴۹ میلیارد تومان بوده است، سایر درآمدهای غیر عملیاتی برابر با ۵۹ میلیارد تومان بوده است، سود خالص شرکت برابر با دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بوده است که رشد ۹۰ درصدی به ثبت رسانده و سود به ازای هر برگه سهم معادل با ۳۳۵ ریال بوده است.

کد خبر 721012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.