اجرای کامل طرح گرمسیری مطالبه جدی مردم است

امام جمعه سرپل‌ذهاب گفت: مطالبه جدی مردم برای اجرای کامل طرح گرمسیری در شهرستان سرپل ذهاب است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام سید محمدعلی ساداتی بعد از ظهر _چهارشنبه، بیست‌وهفتم دی_ در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه ویژه شهرستان سرپل ذهاب که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان با حضور اعضای این شورا برگزار شد، اظهار کرد: تکمیل سامانه گرمسیری از برکات سفر مقام معظم رهبری بوده که نقش مؤثری در توسعه و اشتغال مردم این شهرستان دارد و نیاز به اجرا و تحقق کامل این پروژه داریم.

وی افزود: مطالبه جدی مردم تکمیل و اجرای کامل طرح گرمسیری در شهرستان سرپل ذهاب است و دلیل آن خارج ماندن بخشی از اراضی از این طرح پر برکت در حوزه شهرستان است که باید رسیدگی و پیگیری شود.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: با توجه به اینکه میزان تردد در جاده‌های مواصلاتی و منتهی به این شهرستان بالا است و محورهای مواصلاتی این شهرستان ظرفیت لازم را برای سفر ایمن ندارد، باید نسبت به تعمیر و ترمیم بخشی از این محورها اقدام عاجل صورت بگیرد.

وی گفت: مشکل دیگر شهرستان سرپل ذهاب موضوع بیمارستان و مرکز درمانی است که علی‌رغم وعده و وعیدهای فراوان به دلیل نداشتن و کمبود امکانات مناسب، وضعیت مطلوبی ندارد و باعث بروز مشکلاتی شده است.

ساداتی گفت: مشکل دیگر در حوزه فرهنگی شهرستان سرپل ذهاب است که فاقد زیرساخت‌های مورد نیاز برنامه‌های فرهنگی است و بخش عمده‌ای از مساجد به عنوان بخش ویژه حوزه فرهنگی به صورت راکد و بدون پیشرفت باقی مانده است.

وی در قسمتی دیگر از سخنان خود به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با ائمه جمعه کشور و نکات مورد تاکید معظم له اشاره کرد و گفت: محور اصلی این بیانات مردمی بودن ائمه جمعه بود که بر لزوم ارتباط مستمر با مردم تاکید شد و این امر در بین سایر مسئولان نیز باید سرلوحه قرار گیرد.

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: برای پیشرفت در امور و بررسی و رسیدگی فوری به مشکلات و مسائل مردم نیاز به حضور میدانی مسئولین در جامعه و بین اقشار مختلف است و ارتباط مسئولین با مردم در قالب یک طرح جامع باید مورد توجه مدیران استان قرار گیرد که در این طرح مدیران فارغ از تشریفات در مساجد و محلات به صورت عملیاتی و جهادی برای احیای و ترویج حلقه‌های میانی با مردم حضور پیدا کنند و دیدار چهره به چهره با آحاد جامعه برقرار کنند.

کد خبر 720984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.