۳ درصد از بودجه شهرداری‌ها صرف ایجاد زیرساخت‌های ورزشی شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد گفت: ۳ درصد از بودجه شهرداری‌ها مختص فعالیت‌های ورزشی است و این بودجه باید صرف ایجاد زیرساخت‌های ورزشی شود.

اکبر ایازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال و بختیاری، با بیان این‌که متولی توسعه ورزش همگانی و قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان است، اما نمی‌شود همه کارها را در این زمینه به گردن این نهاد انداخت، اظهار کرد: وظیفه ذاتی شهرداری‌ها ایجاد تسهیل‌گری در امر ورزش و توسعه و تقویت بستر و زیرساخت‌های ورزشی در شهر است.

وی ادامه داد: شهرداری شهرکرد در این بسترسازی‌ها به دنبال سود نیست و سلامت و نشاط شهروندان از اولویت‌های این ارگان است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد بیان کرد: شهرداری نباید هزینه‌های خود را به هیئت ورزشی دهد و این نوعی دخالت در امور آن‌هاست، اما تا آن جایی که دستمان در قانون باز باشد از هیئت‌های ورزشی حمایت می‌کنیم.

ایازی خاطرنشان کرد: ۳ درصد از بودجه شهرداری‌ها مختص فعالیت‌های ورزشی است و این بودجه باید صرف ایجاد زیرساخت‌های ورزشی شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد تاکید کرد: در راستای توسعه ورزش بانوان در شهر و حفظ و کرامت آنان پیست دوچرخه‌سواری پارک بانوان راه‌اندازی شد که با همکاری هیئت دوچرخه‌سواری استان در حال خدمت‌رسانی به همشهریان است.

وی افزود: جاده سلامت در پارک تهلیجان شمالی و مسیر تپه نورالشهدا شهرکرد از جمله بسترسازی ملموس شهرداری شهرکرد جهت توسعه ورزشی شهروندی است، همچنین چهار چمن مصنوعی در شهرکرد راه اندازی یا آماده بهره‌برداری است.

ایازی خاطرنشان کرد: دو زمین چمن مصنوعی در دامنه تپه نورالشهدا شهرکرد به زودی راه‌اندازی می‌شود.

کد خبر 720928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.