فوت عامل تیراندازی به سمت پلیس در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از فوت عامل تیراندازی به سمت ماموران پلیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علیرضا دلیری امروز چهارشنبه _ بیست و هفتم دی_ در جمع خبرنگاران گفت: مأموران انتظامی شهرستان کرمانشاه شامگاه روز گذشته بیست و ششم دیماه حین گشت زنی در یکی از محلات شهر، به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک می‌شوند.

وی ادامه داد: زمانی که مأموران برای انجام بررسی‌های لازم، خودرو مذکور را متوقف کردند سرنشین آن به روی مأموران اسلحه کشیده و ضمن تهدید آنها، اقدام به فرار نموده و با بی توجهی به اخطارهای مکرر ایست پلیس، به سمت آنها شروع به تیراندازی کرده و در این حین اقدام به گروگان گرفتن یک خانم نیز می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه یادآور شد: مأموران انتظامی با مشاهده این وضعیت و با رعایت قانون به کارگیری سلاح، بدواً اقدام به تیراندازی هوایی نموده و نظر به بی توجهی فرد مسلح به اخطارهای مکرر مأموران، به سمت وی تیراندازی و از ناحیه پا مجروح شد.

وی با اشاره به رها شدن فرد گروگان، افزود: فرد مسلح نیز به مراکز درمانی منتقل شد اما علی رغم تلاش پزشکان و اقدامات درمانی لازم در نهایت صبح امروز چهارشنبه _ بیست و هفتم دیماه فوت کرد.

سرهنگ دلیری در پایان از کشف یک قبضه کلت کمری به همراه یک تیغه خشاب و فشنگ از فرد متهم خبر داد و گفت: این راستا پرونده‌ای تشکیل و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.

کد خبر 720918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.