جمع‌آوری و دستگیری ۳۵۶ معتاد و قاچاقچی مواد مخدر در گیلان

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از اجرای طرح آرامش در شهر با هدف تشدید مبارزه با موادمخدر به مدت دو روز در استان خبر داد و گفت: در این راستا، ۱۷۸ معتاد متجاهر، ۱۶۰ خرده‌فروش و ۱۸ قاچاقچی موادمخدر جمع‌آوری و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین حسن‌پور اظهار کرد: سال‌ها است که مواد مخدر به عنوان یک تهدید جدی جامعه بشری به ویژه نسل جوان را در معرض خطر قرار داده است و مجموعه انتظامی با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

وی افزود: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی، طرح آرامش در شهر با هدف تشدید برخورد با سوداگران مرگ و جمع‌آوری معتادان متجاهر به مدت دو روز توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان به مرحله اجرا درآمد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به تعامل خوب فرماندهان انتظامی شهرستان‌های تابعه در اجرای این طرح خاطرنشان کرد: در این راستا، ۱۷۸ معتاد متجاهر، ۱۶۰ خرده‌فروش و ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در سطح استان جمع‌آوری و دستگیر شدند.

حسن‌پور تصریح کرد: از این افراد ۱۴ کیلو و ۵۳۵ گرم تریاک، ۲۲۷ گرم هروئین، دو کیلو و ۴۴ گرم حشیش، شش کیلو و ۳۶۶ گرم شیشه و ۱۶ کیلو و ۱۰۴ گرم سایر مواد مخدر کشف شد.

وی گفت: معتادان از طریق دادگاه درمان‌مدار به مراکز ترک اعتیاد برابر قانون معرفی و خرده‌فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

کد خبر 720895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.