حرکت سازمان‌های شهرداری اصفهان به سوی سیستم مالی شفاف‌تر

مدیر امور هماهنگی مناطق و سازمان‌های شهرداری اصفهان گفت: سازمان‌های شهرداری این کلان‌شهر حرکت خوبی به سوی شفافیت بیشتر دارند و گزارش‌های ارائه شده نیز نشان‌دهنده این است که سازمان‌ها به سمت سیستم مالی شفاف‌تر حرکت می‌کنند.

سیداحمد مرتضوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در هفته‌های اخیر شهرداری اصفهان مشغول برنامه‌ریزی برای ۱۴۰۳ در بعد مالی و غیرمالی است و سازمان‌های شهرداری نیز از ابتدای دی جلسات شورای سازمان خود را برگزار می‌کنند.

وی با بیان اینکه جلسات شورای سازمان در هر سازمانی بالاترین سطح تصمیم‌گیری را دارد و رکن سیاست‌گذاری آن است، افزود: در این جلسات بودجه و اصلاح بودجه سازمان‌ها بررسی و برای شهرداری اصفهان ارسال شد و روزهای آینده به‌صورت تجمیعی به شورای اسلامی شهر تقدیم می‌شود.

مدیر امور هماهنگی مناطق و سازمان‌های شهرداری اصفهان ادامه داد: علاوه بر آن برنامه‌های ۱۴۰۳ هر سازمان با حضور اعضای هیئت مدیره آن سازمان بررسی شد که این دوره جلسات شورای سازمان‌ها نسبت به سال‌های گذشته منظم‌تر و بهتر برگزار شد و حضور اعضای شورای سازمان فعالانه و چشمگیر بود.

مرتضوی گفت: سازمان‌ها حرکت خوبی به سوی شفافیت بیشتر دارند و گزارش‌های ارائه شده نشان‌دهنده این است که سازمان‌ها به سوی سیستم مالی شفاف‌تر حرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه گزارش‌های خوبی مطرح شده و نکات ابهامی حسابرسان برای سازمان‌ها بسیار کم شده است، تصریح کرد: در این دوره که گزارش پیگیری‌های قبل را دریافت می‌کردیم، بسیاری از نکاتی که در گذشته مطرح شده بود، برطرف شده است که نوید شفافیت بیشتر در مجموعه سازمان‌های شهرداری اصفهان را می‌دهد.

مرتضوی ادامه داد: در این جلسات گزارشی از آخرین وضعیت سازمان‌ها و عملکرد آن‌ها در سال جاری ارائه و بر اساس آن برنامه‌هایی برای سال آینده تعیین شد.

وی تصریح کرد: حرکت تمام سازمان‌های شهرداری رو به جلو است و امیدواریم سال آینده با برنامه‌ریزی انجام شده، خدمات بهتر و بیشتری در حوزه سازمان‌ها به شهروندان و شهر اصفهان داشته باشیم.

مرتضوی با بیان اینکه نظم و انضباط عملکردی سازمان‌ها بیشتر شده است و مدیران سابقه و تجربه‌ای در سازمان‌های خود کسب کردند که از آن‌ها نیز استفاده شده است، افزود: امیدواریم سال آینده شاهد شکوفایی هرچه بیشتر سازمان‌های شهرداری اصفهان باشیم.

کد خبر 720886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.