ظرفیت‌های کشور چین می‌تواند به توسعه چهارمحال‌وبختیاری کمک کند

استاندار چهارمحال‌وبختیاری گفت: ظرفیت‌های زیادی از جمله گردشگری، صنعت و کشاورزی در استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد و با ایجاد زمینه‌ها سرمایه‌گذاری می‌توان از پتانسیل کشور چین برای توسعه استان بهره‌مند شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری غلامعلی حیدری امروز_ جمعه بیست و هفتم دی_ در نشست با سرکنسولگری چین در بندرعباس، اظهار کرد: ظرفیت‌های زیادی از جمله گردشگری، صنعت و کشاورزی در استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد و با ایجاد زمینه‌ها سرمایه‌گذاری می‌توان از پتانسیل کشور چین جهت توسعه استان بهره‌مند شد.

وی افزود: معرفی تولیدات استان از جمله بادام مامایی که در کشور بی نظیر است و کشورهای زیادی خواهان این محصول است می‌تواند باعث توسعه اقتصادی دو کشور شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان این‌که حضور سرکنسولگری چین به چهارمحال و بختیاری را به فال نیک می‌گیریم، تصریح کرد: تبادلات اقتصادی دو کشور باید افزایش یابد و لازمه آن برگزاری جلسات متعدد در حوزه‌های مختلف است.

حیدری تاکید کرد: تبادلات خوبی در سطح بین الملل با کشور چین شکل گرفته است و این استان هم آمادگی این را دارد که همکاری لازم با این کشور را داشته باشد.

چهارمحال و بختیاری ظرفیت‌های گوناگونی دارد

شو وی، سرکنسول کشور چین در بندرعباس اظهار کرد: ارتباط مؤثر یکی با استان‌های جنوبی جمهوری اسلامی ایران یکی از برنامه‌ها کنسولگری چین در بندر عباس است و جلسه امروز در همین رابطه است.

وی عنوان کرد: آشنایی با مسئولان چهارمحال و بختیاری و شناخت پتانسیل‌های این استان و معرفی به سرمایه‌گذاران چینی از اهداف کنسولگری چین است.
شو وی اضافه کرد: استان چهارمحال و بختیاری دارای ظرفیت‌های گوناگونی است و علاقه مند هستیم در گردشگری، صنعت و توریست همکاری‌های بیشتری با این استان داشته باشیم.

کد خبر 720878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.