۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷
انهدام باند سارقان در رشت

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری اعضای باند پنج نفره سارقان اماکن خصوصی و قطعات خودرو و محتویات داخل آن با هفت فقره سرقت توسط ماموران کلانتری ۱۲ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ محمود حافظی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و قطعات خودرو و محتویات داخل آن در سطح شهرستان رشت، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۲ پس از انجام تحقیقات و بررسی شیوه و شگرد سرقت‌ها، اعضای باند پنج‌نفره سارقان این پرونده‌ها را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری این افراد و کشف تعدادی ابزارآلات، لامپ، ۲۰ متر ریسه، پروژکتور، پنج عدد چراغ سقفی و چهار دستگاه دوربین مداربسته سرقتی خبر داد و خاطرنشان کرد: سارقان به سه فقره سرقت از اماکن خصوصی و چهار فقره سرقت قطعات خودرو و محتویات داخل آن اعتراف کردند.

حافظی با بیان اینکه سارقان ۲۴، ۲۶، ۳۳، ۳۴ و ۴۴ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: مهمترین اولویت برنامه‌های پلیس، اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت با همکاری مردم است.

کد خبر 720860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.