مقتدرانه کنار مظلومان جهان هستیم و بابت آن هزینه خواهیم داد

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مقتدرانه کنار مظلومان جهان هستیم و بابت آن هزینه خواهیم داد، نباید فراموش کنیم که هزینه در راه خدا، ملت‌های مظلوم و امنیت کشورمان مفید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، شهریار حیدری امروز _چهارشنبه بیست‌وهفتم دی_ در مراسم افتتاح آبرسانی به هشت روستای سرپل ذهاب، اقدام اخیر سپاه در حمله به مقر تروریست‌ها را به موقع، مؤثر و ارزشمند خواند و اظهار کرد: این اقدام در مقابله با کفتارهایی صورت گرفت که اطراف مرزهای ما لانه کرده و به دنبال آسیب رساندن به امنیت و اقتدار کشورمان بودند که با این اقدام سپاهیان، ایران مانند شیر در برابر آن‌ها ایستاد.

وی افزود: ایران اسلامی پیروز این میدان خواهد بود و مقابله با دشمنان در خارج مرزها نه تنها منجر به تقویت بنیه دفاعی و امنیتی ایران شد، بلکه به جریانات مقاومت که امروز درگیر با رژیم صهیونیستی هستند نیز کمک کرد و به آن‌ها روحیه داد.

نماینده مردم غرب قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: امروز بعضی دولت‌ها، حتی دولت‌های مسلمان تحت تأثیر تبلیغات آمریکا و رژیم صهیونیستی از جنایات این رژیم حمایت می‌کنند، اما در مقابل ملت‌ها، دلسوز مردم فلسطین هستند و جنایات صهیونیست‌ها را محکوم می‌کنند.

حیدری تاکید کرد: ما مقتدرانه کنار مظلومان جهان هستیم و بابت آن هزینه خواهیم داد و نباید فراموش کنیم هزینه در راه خدا، ملت‌های مظلوم و امنیت کشورمان، فایده است.

وی گفت: شهادت سردار سلیمانی که جان ارزشمند خود را در راه مظلومان جهان داد در راستای دفاع از مظلومان جهان بود و ملت ایران ثابت کرده جان و مال خود را فدای دفاع از امنیت و حریم الهی خواهد کرد.

عضو مجلس شورای اسلامی از همه مردم برای مشارکت در انتخابات پیش رو دعوت کرد و گفت: مشارکت در انتخابات در شرایط امروز چیزی از دفاع و ایثار در دوران دفاع مقدس کم ندارد.

کد خبر 720853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.