خیابان میرزاطاهرغربی مناسب‌سازی می‌شود

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: مناسب‌سازی خیابان میرزاطاهرغربی حدفاصل میدان شهید نصر تا خیابان زیتون با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال درحال انجام است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با ایمنا با تاکید بر ضرورت توجه به مسائل عمرانی اظهار کرد: مناسب‌سازی معابر و پیاده‌روهای سطح منطقه ۹ شهرداری اصفهان در راستای ساماندهی ساختار و فضاهای شهری با بهره‌گیری از استانداردها و معیارهای مدرن روز در حال انجام است.

وی افزود: به منظور خدمت‌رسانی شایسته و پاسخ به مطالبات شهروندان منطقه ۹، عملیات مناسب‌سازی پیاده‌رو خیابان میرزا طاهر غربی با مبلغ اولیه پیمان برابر با دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در دست اقدام است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با اشاره به پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه ادامه‌داد: اجرای عملیات مناسب‌سازی خیابان میرزا طاهر غربی حدفاصل میدان شهید نصر تا خیابان زیتون به منظور تسهیل در تردد معلولان، افراد کم‌توان جسمی و سالمندان با مدت زمان چهار ماه در دست اقدام است.

خیابان میرزاطاهرغربی مناسب‌سازی می‌شود

قاضی‌عسگر تصریح کرد: با تلاش واحد عمران منطقه در این عملیات با حذف موانع و رفع اختلاف، اجرای رمپ‌های مناسب و شیب مجاز دسترسی عابران در ضلع شمالی و جنوبی خیابان میرزا طاهر غربی فراهم می‌شود.

وی اضافه کرد: شهروندان معلول، جانباز و سالمندان بخش مهمی از جامعه را تشکیل می‌دهند، بنابراین باید برای ایجاد فرصت‌های برابر و زندگی بهتر تمام شهروندان تلاش بیشتری انجام شود.

کد خبر 720847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.