الگوهای برتر به کودکان و نوجوانان معرفی شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی بر ضرورت معرفی الگوهای برتر به کودکان و نوجوانان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی؛ سید محمدرضا طالبی امروز چهارشنبه ۲۷ دیماه در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان که با حضور فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون پرورش کشور، اظهار کرد: تعلیم و تربیت در اسلام آنقدر اهمیت دارد که پیامبر (ص) فرموده‌اند برای تعلیم برانگیخته شده‌ام.

وی با اشاره به این نکته که در اسلام بر آسان‌گیری در تعلیم و تربیت تأکید شده، افزود: نباید در مساجد و اماکن مذهبی با سختگیری‌های بی مورد سبب فاصله گرفتن کودکان و نوجوانان از این مکان‌های مذهبی شویم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: طولانی نکردن نماز جماعت، لطیف سخن گفتن با کودکان و نوجوانان و معرفی الگوهای برتر از جمله مواردی است که در ارتباط با کودکان باید مورد توجه قرار دهیم.

طالبی تصریح کرد: با معرفی الگوهای برتر به کودکان و نوجوانان باید زمینه الگوگیری آن‌ها را فراهم کنیم.

وی افزود: امروز از خواهر بزرگواری تکریم می‌کنیم که سال‌ها در حوزه تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان فعالیت کرده، و برای برادر بزرگوارمان که از نیروهای خدوم انقلابی است و این مسئولیت را از امروز بر عهده می‌گیرد، آرزوی موفقیت می‌کنیم.

به گزارش ایمنا، در این مراسم با تقدیر از زحمات طاهره حمیدی، مهدی مظهری به عنوان مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان معرفی شد.

کد خبر 720845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.