برگزاری دوره‌های تقویت نشاط اجتماعی در مناطق آسیب‌پذیر مازندران

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران از برگزاری دوره‌های تقویت نشاط اجتماعی در مناطق آسیب‌پذیر شهرستان‌های آمل و ساری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، غلامعلی فخاری امروز _چهارشنبه بیست‌وهفتم دی_ در جمع مدیران شهرستانی این جمعیت در ساری از اجرای برنامه‌های کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق حاشیه‌نشین استان مازندران خبر داد.

وی افزود: تقویت سرمایه‌های انسانی و نشاط اجتماعی جامعه به‌ویژه مناطق حاشیه‌نشین با استفاده از ظرفیت‌های موجود در سازمان‌های مرتبط جهت آمادگی و مقابله در بحران و کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله اهداف این طرح است.

مدیرعامل جمعیت هلال‎ احمر مازندران گفت: در اجرای این طرح از توان و دانش اعضای تیم‌های سحر (سفیران حمایت‌های روانی اجتماعی) جوانان و مربیان آموزشی در بسط و توسعه آموزش به عنوان آمادگی در بلایا و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بهره‌برداری می‌شود.

فخاری عنوان کرد: مربیان نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی در جهت کمک به آمادگی عموم جامعه در مقابله با حوادث احتمالی، تاب‌آوری و خود امدادی در مناطق حاشیه‌نشین ذغال‌چال و ترک‌محله ساری و منطقه اسپیاری آمل در گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان اقدام خواهند کرد.

وی تصریح کرد: بر این اساس کارگروه ویژه فعالیت اجرایی در مناطق حاشیه‌نشین استان با حضور معاونان جمعیت هلال‌احمر استان و رؤسای شعب شهرستان‌های ساری و آمل برگزار و روند اجرایی طرح مذکور بحث و بررسی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران گفت: اهتمام در جهت اجرای برنامه فوق از جمله فعالیت‌های مهم جمعیت هلال‌احمر بوده که منتج به سلامت جسم، روح و روان خانواده‌ها در مناطق حاشیه‌نشین می‌شود.

کد خبر 720842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.