دستگیری ۱۶۰ نفر معتاد وخرده فروش مواد در خراسان جنوبی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی از اجرای طرح" آرامش در شهر" در این استان خبر داد و گفت: در این طرح ۱۶۰ نفر معتاد و خرده فروش و توزیع کننده مواد دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، سرهنگ علیرضا فولادی امروز _چهارشنبه بیست و هفتم دی_ اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان‌های تابعه به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با خرده فروشان و معتادان مواد مخدر، طرح آرامش در شهر را در مناطق آلوده و جرم خیز در سطح استان اجرایی کردند.

وی گفت: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده میدانی مناطق آلوده و جرم خیز را شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضائی محل‌های شناسایی شده را مورد بازرسی قرار دادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی افزود: مأموران در سطح استان پاتوق‌های شناسایی شده را بازرسی کردند و مقدار ۲۰۲ کیلو و ۴۷۴ گرم انواع مخدر سنتی و صنعتی کشف کردند و همچنین تعداد ۱۶۰ نفر معتاد و خرده فروش مواد مخدر در این رابطه دستگیر شدند.

فولادی با اشاره به این که اجرای این طرح، موجب رضایتمندی شهروندان و همچنین تقدیر و تشکر آنان را به همراه داشته است؛ تصریح کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 720829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.