افزایش ۷۱ درصدی فوتی‌ها در تصادفات درون شهری ارومیه

دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در ۹ ماهه سال گذشته ۳۸ نفر جان باخته داشته‌ایم و امسال این رقم به ۵۷ نفر افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان غربی، احد یوسفی امروز _بیست و هفتم دی_ در دیدار شهردار و شورای معاونین شهرداری با اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: همه می‌دانیم که منابع شهرداری به شدت محدود و نیازهایمان به شدت نامحدود است لذا دغدغه‌های مدیریت شهری قطعاً باید با اولویت بندی نیازهای شهری و به دور از جناح بندی، سیاسی بازی و نگاه‌های انتخاباتی و رفتار سلیقه‌ای در بودجه سال ۱۴۰۳ پیش بینی شود.

وی با بیان اینکه باید به دنبال دغدغه‌ها و نیازهای اصلی شهری برویم، افزود: به جای ارائه طرح‌های بیشتر و مطرح نمودن مشکلات زیاد، باید به فکر انجام کارهای اساسی باشیم حتی اگر شاید بخاطر تأمین منابع ۱۰ درصد پیشرفت داشته باشد.

دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: امروز مدیریت شهری انرژی خود را صرف اجرای پروژه‌های عمرانی کرده است و ما از این موضوع خوشحال هستیم اما نباید پروژه‌های خدمات شهری فراموش شود.

یوسفی با بیان اینکه آمار فوتی درون شهری نسبت به سال گذشته ۷۱ درصد افزایش یافته است، ادامه داد: در ۹ ماهه سال گذشته ۳۸ نفر جان باخته داشته‌ایم و امسال این رقم به ۵۷ نفر افزایش یافته است.

وی عنوان کرد: اجرای پروژه‌های شهری باید متناسب با نیازهای شهری پیش برود و این عمل قطعاً موجب رفع معضلات ترافیکی و مشکلات شهری خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه یادآور شد: نگاه‌ها باید نسبت به حوزه خدمات شهری، زیباسازی و ترافیکی متفاوت باشد.

یوسفی با بیان اینکه همیشه به دنبال اجرای نهضت آسفالت بوده‌ایم، افزود: متأسفانه از اجرای نهضت خدمات شهری در این چند سال گذشته غافل بوده‌ایم.

به گفته وی امروز شهر ارومیه نیازمند ایجاد رفاه شهری، زیباسازی شهری و فضای سبز شهری است.

دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه ادامه داد: اجرای پروژه‌های عمرانی موجب مشوق ترافیک بوده است نه حل ترافیک. وی با بیان اینکه فرهنگ ترافیک باید انجام شود گفت: امروز باید به دنبال فرهنگ سازی ترافیک و مکانیزه نمودن کنترل ترافیک شهری باشیم.

یوسفی با بیان اینکه مدیریت شهری باید در جهت تکریم ارباب رجوع تلاش کند، اظهار کرد: باید تمام تلاش خود را برای جلب رضایت شهروندان انجام دهیم و با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید تمام تلاش خود را در جهت حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی انجام دهیم و این امر میسر نخواهد بود مگر در راستای خدمت به مردم و جلب رضایت آن‌ها.

کد خبر 720816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.