ملت ایران با قدرت پای ارزش‌های انقلاب ایستاده است

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: ملت ایران با قدرت پای ارزش‌های انقلاب ایستاده و از مسیری که امام راحل برایش ترسیم کرده است، خارج نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی پیش از ظهر امروز _چهارشنبه بیست‌وهفتم دی_ در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی اظهار کرد: پیام ملت ایران اسلامی به دنیا در انتخابات پیش‌رو این است که روی مواضع اصولی خود ایستاده است.

وی افزود: ایران اسلامی به برکت خون مقدس شهدا، هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردمی در اوج امنیت و اقتدار قرار دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی با تبیین دستاوردهای جمهوری اسلامی برای مردم، در راستای ارتقای اعتماد و مشارکت مردم در برنامه‌ها و راهبردهای نظام به ویژه در انتخابات، اقدام کنند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اضافه کرد: نارسایی‌ها و مشکلاتی در کشور وجود دارد که باید همه دست به دست هم دهند و با غیرت، شجاعت، همت، مردانگی، تلاش و فداکاری بر مشکلات پیروز شوند.

وی با بیان اینکه ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب در تمام شرایط پشتیبان نظام بوده‌اند، ادامه داد: در انتخابات یازدهم اسفند هم مردم با حضور حماسی و پرشور خود یک‌بار دیگر پشتیبانی و حمایت خود از نظام شکوهمند اسلامی را به نمایش می‌گذارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با تبریک فرارسیدن ماه رج، تاکید کرد: ماه رجب برکات پرشمار و اتصال و پیوند خاصی با ماه‌های شعبان و رمضان دارد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی گفت: مسلمانان برای آنکه حقیقت و اهمیت ماه مبارک رمضان و شب‌های پرفضیلت قدر را درک کنند باید با بهره‌گیری از فضائل ماه رجب، زمینه نزدیکی و تقرب الهی را در این ماه فراهم کنند.

وی با بیان اینکه ماه رجب، ماه ویژه‌ای است، افزود: اساس اسلام در ماه رجب پی‌ریزی شد، رسول اکرم (ص) در این ماه به نبوّت مبعوث و رسالت الهی خویش را آغاز کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: رجب یکی از چهار ماه حرام است و مناسبت‌های مذهبی پر فضیلتی مانند تولد و شهادت چند تن از امامان (ع)، ایام البیض و لیلةالرغائب را در خود دارد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار کرد: ماه رجب، ماهی است که رحمت بی‌اندازه الهی بیش از پیش بر بندگان نازل شده است؛ بنابراین اهمیت ماه رجب به اندازه‌ای است که خداوند شب آرزوها را در این ماه قرار داده است.

کد خبر 720802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.