افزایش ظرفیت پارکینگ پایانه مسافربری صفه تا ۶۰ خودروی جدید

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان از افزایش ظرفیت پارکینگ پایانه مسافربری صفه تا ۶۰ خودروی جدید خبر داد و گفت: این عملیات عمرانی بیش از ۴ میلیارد ریال هزینه در بر داشته است.

ابوالفضل توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به سیاست‌های سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان در راستای تعمیر و نگهداری و اجرای پروژه‌های عمرانی اظهار کرد: یکی از اقدامات مهم این سازمان توجه به درخواست شهروندان و مسافران با توجه به کمبود فضای پارکینگ با اصلاح هندسی برای توسعه و افزایش فضای پارکینگ عمومی خودروهای سبک در پایانه مسافربری برون‌شهری صفه بود، که با مشاوره و طراحی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری، توسط عوامل اجرایی و فنی سازمان پایانه‌ها در کمترین زمان اجرا شد و به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه پیش از این در سال‌های گذشته برای طراحی رفیوژ موجود و پیش‌بینی توقفگاه اتوبوس‌های درون‌شهری، مانعی برای پارک خودروها شده بود، افزود: با طراحی و اصلاح هندسی صورت گرفته ظرفیت پارک خودرو در این مجموعه تا ۶۰ خودرو بیشتر از گذشته شده است.

افزایش ظرفیت پارکینگ پایانه مسافربری صفه تا ۶۰ خودروی جدید

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان تصریح کرد: این عملیات عمرانی بیش از ۴ میلیارد ریال هزینه در بر داشته است.

کد خبر 720790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.