اقتدار جمهوری اسلامی ایران همه‌جانبه است

دبیر شورای نگهبان گفت: عملیات هوشمندانه و مقتدرانه اخیر موشکی سپاه علیه نیروهای تروریستی بار دیگر نشان داد که اقتدار جمهوری اسلامی ایران همه‌جانبه و متکی بر باورهای الهی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، آیت‌الله احمد جنتی در ابتدای جلسه امروز _چهارشنبه بیست‌وهفتم دی _ این شورا با اشاره به فرارسیدن ماه بهمن اظهار کرد: بهمن، ماه پیروزی انقلاب اسلامی است، این ایام فرصت بسیار مناسبی برای بازخوانی آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی توسط علاقه‌مندان به انقلاب اسلامی است.

وی افزود: تبیین صحیح شرایط کشور قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و تشریح واقع‌بینانه دستاوردهای انقلاب و موانع موجود بر سر راه نظام جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دهد که با وجود کاستی‌ها و اشکالات، انقلاب اسلامی مسیر قابل افتخاری طی کرده است.

دبیر شورای نگهبان در رابطه با عملیات موشکی سپاه که در شامگاه روز گذشته انجام شد ابراز کرد: عملیات هوشمندانه و مقتدرانه اخیر موشکی سپاه علیه نیروهای تروریستی در منطقه که بخشی از پاسخ جمهوری اسلامی ایران به شرارت‌های دشمنان علیه ملت ایران است، بار دیگر نشان داد که اقتدار جمهوری اسلامی ایران همه‌جانبه و متکی بر باورهای الهی است.

وی تصریح کرد: دفاع مقتدرانه فرزندان غیور ایران اسلامی از ملت ایران را قدر می‌نهیم و توفیق نهایی این عزیزان و همه مجاهدان جبهه جهانی مقاومت که با مجاهدت خود سست بودن ارکان جهان سلطه را پیش چشم جهانیان به تصویر کشیدند، از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

کد خبر 720784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.