منطقه ۶ اصفهان پیشرو در زمینه حمل‌ونقل ترکیبی

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: منطقه ۶ شهرداری این کلان‌شهر به لحاظ ظرفیت‌های ساختاری از مناطق شاخص و پیشرو در زمینه حمل‌ونقل ترکیبی است.

حسین حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بازدید از پروژه‌های ترافیکی منطقه ۶ شهرداری اصفهان اظهار کرد: همجواری بافت‌های تاریخی مدرن و حاشیه‌ای و وجود انواع ساختارهای ترافیکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد منطقه ۶ شهرداری اصفهان است.

وی افزود: وجود گونه‌های مختلف حمل‌ونقلی و ساختارهای ترافیکی درون‌شهری و برون‌شهری از جمله پایانه‌های درون‌شهری و برون‌شهری صفه، پایانه آبشار، فرودگاه قدیم اصفهان، خط مترو، خط یک و دو بی‌آرتی، خطوط مینی‌بوس‌رانی و حلقه دوم و سوم ترافیک مجموعه‌ای ویژه با قابلیت رفع مشکلات و موانع در این منطقه ایجاد کرده است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با تاکید بر نقش حمل‌ونقل ترکیبی در خدمات حمل‌ونقل همگانی گفت: منطقه ۶ شهرداری اصفهان به لحاظ ظرفیت‌های ساختاری از مناطق شاخص و پیشرو در زمینه حمل‌ونقل ترکیبی است.

حق‌شناس موقعیت و محدوده منطقه ۶ در کنار مهم‌ترین ورودی جنوبی اصفهان را مهم و قابل اهمیت و ملزم به برنامه دانست و گفت: استفاده از ظرفیت‌های مراکز بزرگ این منطقه و مناطق هم‌جوار همچون دانشگاه اصفهان، مراکز نظامی و ورزشگاه انقلاب می‌تواند در بهبود و ارتقای خدمات ترافیکی جنوب اصفهان اثرگذار باشد و موجب تسهیل عبور و مرور شهروندان شود.

وی برنامه‌ها و سیاست‌های حوزه ترافیک برای سال آینده در سطح این منطقه را بهبود ایمنی خیابان‌های هزار جریب، سعادت‌آباد و سجاد به انضمام رفع گلوگاه‌ها، توسعه سامانه نظارت تصویری و هوشمندسازی اعلام کرد.

کد خبر 720655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.