مجوز به‌کارگیری راننده پایه یک اتوبوس شهری کرج صادر شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: در صدوچهل‌ونهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر، لایحه مجوز به‌کارگیری راننده پایه یک اتوبوس شهری با هدف تامین نیرو با اکثریت آرا به تصویب رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، عمار ایزدیار شامگاه سه‌شنبه _بیست‌وششم دی_ در صدوچهل‌ونهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر با اشاره به مصوبات کمیسیون برنامه و بودجه اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و تاکید اعضای شورای اسلامی شهر مبنی بر نوسازی و توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی در سال ۱۴۰۲، بر اساس مکاتبه رسیده از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور مبنی بر تخصیص ۸۳ دستگاه اتوبوس و به‌تبع آن پرداخت کل مبلغ از طریق اعتبارات شهرداری به حساب سازمان مذکور و نیز قراردادهای منعقد شده با شرکت‌های خودروساز داخلی برای خرید تعداد ۳۰ دستگاه اتوبوس و قرارداد خرید تعداد ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی، لایحه شهرداری در خصوص جذب و به‌کارگیری نیروی راننده پایه یک، تعمیرکار فنی و عوامل نظارتی در شورای اسلامی شهر بررسی شد.

وی افزود: این سازمان در مجموع اقدام به خرید و تحویل تعداد ۱۵۳ دستگاه اتوبوس شهری در سال جاری و سال آینده کرده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: در راستای مجوز شورای اسلامی شهر در خصوص به‌کارگیری راننده پایه یک، شهرداری مکلف شد در اسرع وقت نسبت به انتشار فراخوان واگذاری اتوبوس به بخش خصوصی مطابق آخرین دستورالعمل صادرشده از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اقدام کند.

ایزدیار اضافه کرد: شهرداری تنها مجاز است نسبت به تجمیع قرارداد راننده‌های پایه یک از طریق یک پیمانکار تخصصی تأمین نیرو تا سقف ۵۰۰ نفر با همان تعداد راننده پایه یک تأمین نیروی موجود اقدام کند.

وی تاکید کرد: سقف به‌کارگیری ۵۰۰ نفر در قرارداد در گرو تحویل اتوبوس است، متن قرارداد باید پیوست اسناد مناقصه شود و به تأیید کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر برسد.

کد خبر 720650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.