خلاصه بازی عربستان و عمان + فیلم

تیم ملی فوتبال عربستان در اولین بازی مرحله گروهی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا با نتیجه دو بر یک مقابل عمان پیروز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ملی فوتبال عربستان و عمان امشب _سه‌شنبه بیست‌وششم دی_ در چارچوب نخستین بازی مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا از ساعت ۲۱:۰۰ در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه و با قضاوت ایوانز شان‌رابرت باهمدیگر دیدار کردند که با پیروزی عربستان خاتمه یافت.

در دقیقه چهاردهم این بازی، صلاح الیحیایی پس از سرنگونی محسن الغسانی در محوطه جریمه، داور از طریق کمک داور ویدئویی یک خطای پنالتی به سود عمان اعلام کرد که صلاح الیحیایی پشت توپ ایستاد و آن را برخلاف جهت حرکت دروازه بان وارد دروازه کرد.

دقیقه ۷۹ بازی، عبدالرحمن غریب، پس از اینکه پاس علی لاجامی به عبدالرحمن غریب رسید، این بازیکن وارد محوطه جریمه شد و پس از دریبل ریز و تکنیکی چند بازیکن عمان، ضربه‌اش را وارد دروازه کرد و گل تساوی را به ثمر رساند.

با این وجود در دقیقه ششم وقت‌های اضافه ارسال کرنر عبدالرحمن غریب به روی دروازه با ضربه سر علی لاجامی همراه شد و توپ در دهانه دروازه با ضربه سر علی البلیهی به گل تبدیل شد که ابتدا کمک داور این گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد اما پس از بازبینی صحنه مشخص شد این گل در شرایط سالم به ثمر رسیده است.

کد خبر 720635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.