جایی برای مزدوران آمریکا در منطقه نیست/ دوران بزن در رو مدت‌هاست تمام شده است

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دوران بزن در رو تمام شده و جایی برای دشمنان در منطقه وجود ندارد، گفت: دشمنان جرئت حمله به جمهوری اسلامی را ندارند؛ بنابراین به جنگ ترکیبی و شناختی علیه ایران روی آورده‌اند، اما موفق نخواهند شد.

سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا به تبیین ابعاد مختلف حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقرهای تروریستی و جاسوسی در اربیل عراق و اراضی اشغالی سوریه پرداخت و اظهار کرد: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند «دوران بزن در رو تمام شده است»؛ از این‌رو باید به توطئه‌ها و جنایت‌هایی که رژیم صهیونیستی به واسطه خود یا نیروهای نیابتی خود مانند داعش در منطقه و کشور ما و به‌تازگی در کرمان انجام داده‌اند پاسخ داده می‌شد و این امر مطالبه‌ای هم از سوی رهبر معظم انقلاب و هم مردم به‌ویژه خانواده‌های شهدای کرمان بود.

وی افزود: بر همین اساس نیروی هوایی سپاه پاسداران با توجه به اطلاعات دقیقی که از مقر تروریست‌ها و نیروهای رژیم صهیونیستی و جاسوسی موساد داشت، عملیاتی را در اقلیم کردستان عراق و محل تجمع فرماندهان و عناصر اصلی حادثه کرمان به ویژه گروهک تروریستی داعش انجام داد که موجب خوشحالی ملت ایران به‌ویژه خانواده‌های شهدای کرمان شد.

وقتی می‌گوییم انتقام می‌گیریم، موضوع جدی است

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در این عملیات از موشک‌های بالستیک دوربرد و خیبرشکن استفاده شده است، ادامه داد: دشمنان با این اقدام متوجه شدند که وقتی جمهوری اسلامی ایران می‌گوید انتقام می‌گیریم، مسئله جدی است و انتقام حتماً گرفته خواهد شد.

وی ابراز کرد: شهید سلیمانی لطفی به بارزانی، نخست‌وزیر اقلیم کردستان کرد و آن‌ها را از دست داعش نجات داد و خود بارزانی نیز به این موضوع اعتراف کرد؛ اما متأسفانه شاهدیم منطقه اربیل عراق را مقر گروهک‌های ضدانقلاب و تروریست‌ها و نیروهای رژیم صهیونیستی قرار داده‌اند؛ از این‌رو لازم بود ضرب شستی از ایران دریافت کنند که اتفاق افتاد.

دوران ناتوانی کشورهای مستضعف گذشته است

حسینی خطاب به مزدوران رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی در منطقه تاکید کرد: دورانی که یک‌طرفه ضربه بزنید و تسلط پیدا کنید و کشورهای مستضعف دنیا نتوانند اقدامی علیه شما انجام دهند، گذشته است.

وی اضافه کرد: امروز شاهدیم یمنی که در استضعاف زیادی توسط عربستان نگه داشته شده بود، به قدرتی در منطقه تبدیل شده است که به‌طور مستقیم آمریکا و انگلستان و کشورهایی که به نوعی تعرض می‌کنند را مورد تهدید قرار می‌دهد و تهدیدات خود را عملی می‌کند.

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین اذعان کرد: آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی باید متوجه باشند دورانی که مثل دوران پهلوی شاه مشخص می‌کردند و اینجا حکومت عوض می‌کردند یا در کشورهای مختلف مرز مشخص می‌کردند، به پایان رسیده است و ملت‌های جهان به‌ویژه ملت‌های این منطقه بیدار شده‌اند و جایی برای آن‌ها وجود ندارد.

وی در خصوص واکنش دشمنان جمهوری اسلامی ایران به عملیات علیه تروریست‌ها گفت: دشمنان مانند همیشه تهدید و محکوم می‌کنند چون کار دیگری نمی‌توانند انجام دهند؛ آن‌ها با هشت سال جنگ نتوانستند بر یمن مسلط شوند و با بمباران به جایی نمی‌رسند.

دشمنان جرئت حمله به جمهوری اسلامی را ندارند

حسینی تاکید کرد: دشمنان جرئت حمله به جمهوری اسلامی را ندارند؛ بنابراین به جنگ ترکیبی و شناختی علیه ایران روی آورده‌اند تا ملت ایران را فریب داده و ذهنیت‌پردازی کنند، اما موفق نخواهند شد.

وی افزود: روندی که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی داشته‌ایم به سمت محدود کردن فتوحات رژیم صهیونیستی و سپس کشورهای استکبارگر بوده است و پس از آن مرحله شکست آن‌ها را آغاز کردیم و امروز شکست‌های آن‌ها سرعت بیشتری گرفته است.

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: مسیر ما در شکست دشمنان به سمت نابودی کامل رژیم صهیونیستی و سلطه استکبارگران بر منطقه و جهان پیش خواهد رفت.

کد خبر 720615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.