پیشرفت ۷۰ درصدی تعمیرات ابنیه و معابر شهری در منطقه ۹ اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: در راستای بهبود سیما و منظر شهری پروژه تعمیرات ابنیه و معابر شهری سطح این منطقه با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال در حال انجام است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تداوم اجرای پروژه‌های عمرانی محله محور و ساماندهی معابر، پاک‌سازی و ساماندهی پیاده‌راه‌ها در راستای اجرای طرح ویژه ساماندهی، رفع مشکلات و مخاطرات احتمالی مسیرهای انسان‌محور با جدیت تمام در حال انجام است.

وی با تأکید بر فراهم آوردن زمینه‌های مساعد به‌منظور ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان افزود: عملیات تعمیر و ترمیم ابنیه و معابر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با مبلغ اولیه پیمان برابر با ۳ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال با پیشرفت ۷۰ درصدی در دست اقدام است.
مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: این عملیات شامل تعمیرات جداول، کانیوها، رفع خطر، ایمن‌سازی و بدنه‌سازی، اصلاح و رفع خطر دریچه‌های آب‌رو و اجرای جان‌پناه مناسب بعضی نهرها است.

قاضی‌عسگر ادامه داد: در راستای خدمت‌رسانی شایسته و پاسخگویی به درخواست‌های مردمی در این پروژه رفع خرابی پیاده‌روها و اصلاح بلوک‌فرش‌های پیاده‌روها و بوستان‌ها نیز در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری اداره عمران منطقه در این عملیات، تعویض و ترمیم جداول بتنی فرسوده و شکسته در معابر و خیابان‌های سطح منطقه و لوله‌گذاری بعضی جوی‌ها بر حسب نیاز برای احیا و تعمیرات انجام شده است.
کد خبر 720606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.