کشف ۳۷ هزار حبه قرص روان‌گردان در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف حدود ۳۷ هزار حبه قرص روان‌گردان به همراه ۱۰ هزار و ۱۵۰ بسته پودر بدن‌سازی غیرمجاز در کرمانشاه به ارزش ۲۰ میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سرهنگ علیرضا دلیری اظهار کرد: پس از اطلاع مأموران پلیس کرمانشاه مبنی بر توزیع قرص‌های روان‌گردان در این شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۹ طاق‌بستان با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی محل نگهداری و توزیع قرص‌ها و پودرهای غیرمجاز در یکی از محلات کرمانشاه شدند و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

سرهنگ دلیری تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته حدود ۳۷ هزار حبه قرص متادون و روان‌گردان، ۱۰ هزار و ۱۵۰ بسته پودر بدن‌سازی غیرمجاز، ۱۸۰ لیتر شربت متادون کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه ارزش قرص‌ها، پودرها و شربت‌های غیرمجاز کشف شده را ۲۰ میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال ذکر کرد و گفت: در این مأموریت همچنین با تلاش مأموران نزدیک به یک کیلوگرم موادمخدر نیز کشف شد.

وی از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و ارسال آن به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و اقدامات قانونی خبر داد.

کشف بیش از ۹ تن آرد قاچاق در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۹ تن و ۶۰۰ کیلوگرم آرد قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ علیرضا دلیری اظهار داشت: مأموران پاسگاه سراب نیلوفر حین گشت‌زنی به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی‌های انجام گرفته از کامیون توقیفی، ۲۴۰ کیسه آرد به وزن ۹ تن و ۶۰۰ کیلوگرم و به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد.

دلیری از تشکیل پرونده‌ای در این راستا برای بررسی بیشتر خبر داد.

کد خبر 720603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.