نجات دو مصدوم در تصادف و مهار یک فقره آتش‌سوزی در کرمان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی شهرداری کرمان از وقوع تصادف و مصدوم‌شدن دو شهروند و مهار آتش‌سوزی گسترده در یک رستوران در محور هفت‌باغ‌ علوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری، ابراهیم بابایی اظهار کرد: همکاران ما شب گذشته، پس از اطلاع از یک تصادف شدید در محور هفت‌باغ علوی» از طریق تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، در کمترین زمان در محل حادثه حضور یافتند.

وی به شدت بسیار بالا و حساسیت این حادثه ناشی از واژگونی یک دستگاه پژو ۴٠۵ اشاره کرد و افزود: با تلاش آتش‌نشانان و اقدامات صحیح از بروز حوادث ثانویه و آتش‌سوزی در خودرو جلوگیری شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان بیان کرد: دو نفر از سرنشینان خودروی پژو که در بین آهن‌پاره‌ها محبوس شده بودند، توسط آتش‌نشانان نجات یافتند.

وی از امدادرسانی آتش‌نشانان در یک تصادف دیگر در بامداد امروز بیست و ششم دی خبر داد و محل وقوع این حادثه را حوالی تیر شماره ٢٠٨ در محور هفت‌باغ علوی عنوان کرد و افزود: در این حادثه یک دستگاه خودرو پژو پارس واژگون شده بود.

بابایی ادامه داد: پس از اطلاع از وقوع این حادثه نیز یک گروه از آتش نشانان از نزدیک‌ترین ایستگاه آتش‌نشانی به محل این حادثه اعزام و ضمن ایمن‌سازی محل حادثه، از حریق احتمالی خودرو دچار حادثه جلوگیری کردند.

مهار آتش‌سوزی گسترده در یک رستوران

وی همچنین از وقوع یک آتش‌سوزی در یک رستوران حوالی ظهر امروز خبر داد و گفت: این آتش‌سوزی با تماس شهروندان به همکاران ما اعلام شد و ستاد فرماندهی عملیات آتش‌نشانی بلافاصله نیروهای امداد و نجات را از دو ایستگاه شماره دو و سه به محل حادثه اعزام کرد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی با بیان اینکه این حادثه در بخش غذاخوری رستوران اتفاق افتاد، توضیح داد: متأسفانه سقف این سالن غذاخوری با استفاده از برگ و شاخه درختان پوشانده شده بود که با برخورد شعله‌های آتش با آن موجب گسترش بیشتر آتش‌سوزی شد.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان پس از حضور در محل حادثه، با تلاش شجاعانه و بی‌وقفه خود آتش‌سوزی را از دو جهت کنترل و از گسترش آن و بروز حوادث خطرآفرین احتمالی جلوگیری کردند.

بابایی با اشاره به اینکه علت حادثه در دست بررسی است، خاطر نشان کرد: خوشبختانه این حادثه صدمات جانی در برنداشت، اما خسارات مالی قابل توجهی برجای گذاشت.

وی یادآور شد: آتش‌نشانان در این عملیات با ایمن‌سازی محل حادثه به کار خود پایان دادند.

کد خبر 720589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.