تبیین آرمان‌های شهدا از وظایف اصلی فعالان فضای مجازی است

فرمانده سپاه عاشورا گفت: تبیین فرامین امامین انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهدا از وظایف اصلی فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، سردار اصغر عباسقلی زاده عصر امروز _سه‌شنبه بیست‌وششم دی_ در آئین اختتامیه جشنواره تولیدات فضای مجازی اظهار کرد: ما در این سال‌ها آن گونه که باید نتوانستیم فرهنگ سرنوشت ساز و عزت آفرین ایثار و شهادت را به نسل جوان انتقال و آن را حفظ کنیم.

وی افزود: اگر می‌توانستیم در دوران هشت سال دفاع مقدس و حتی بعد از فتنه خوارج گونه داعش، این فرهنگ را انتقال دهیم، شاهد برخی از صحنه‌ها که موجب شرمندگی از شهدا شد، نمی‌شدیم.

فرمانده سپاه عاشورا در ادامه اذعان کرد: شهدا از جان و هستی خودشان و همچنین از زندگی دنیوی خودشان گذشتند تا از اسلام و انقلاب اسلامی مراقبت کنند و در مقابل ظالم ایستادگی با قدرت داشتند.

وی برگزاری کنگره‌ها و یادواره‌ها را بهانه برای زنده نگه داشتن یاد، خاطره، اهداف و وصایای شهدا عنوان کرد و گفت: ما اگر دستورات متعددی که در قرآن کریم آمده است، تبیین و عمل کنیم در هیچ زمینه‌ای مشکلی نخواهیم داشت.

سردار عباسقلی زاده در ادامه تصریح کرد: تبیین فرامین امامین انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهدا از وظایف اصلی فضای مجازی است چرا که با زنده نگه داشتن روحیه ایثار و شهادت، قطعاً شاهد جامعه‌ای ایده آل خواهیم شد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت فضای مجازی اظهار کرد: لازمه اقتدار مضاعف جمهوری اسلامی پرداخت به موضوع فضای مجازی است که باید هنرمندان در حفظ و نشر آرمان‌های شهدا تلاش کنند.

به گزارش ایمنا، در این جشنواره، اثر شاهین بدرحیدری خبرنگار ایمنا از آذربایجان‌شرقی از بین ۵۰۰ اثر ارسال شده به جشنواره حائزرتبه دوم در بخش فیلم و کلیپ شد.

کد خبر 720586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.