معرفی ظرفیت ملی و اقدامات دولت مورد توجه قرار گیرد

استانداری مرکزی گفت: دستاوردهای نظام و دولت را در قالب نمایشگاهی پیش بینی و در این نمایشگاه معرفی ظرفیت ملی و اقدامات دولت مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه ظهر امروز _ سه‌شنبه بیست‌وششم دی_ در ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی اظهار کرد: باید در برگزاری این نمایشگاه، اقدام شاخص برای دهه فجر استان مرکزی پیش‌بینی شود و همه مدیران این استان دستاوردهای نظام و دولت را در قالب نمایشگاهی برای آحاد جامعه تبیین کنند.

وی افزود: باید نمایشگاهی در تراز استان مرکزی در دو بخش، شامل معرفی و تبیین دستاورد نظام و معرفی و تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم، دایر شود.

استاندار مرکزی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرای برای حضور در این نمایشگاه، طرح‌های خود را به مدت یک هفته تهیه کنند تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی، امور مربوط به نمایشگاه را به افراد ارزشی و خوش‌فکر واگذار کنند که نوآور باشند زیرا قابل پذیرش نیست که برخی دستگاه‌ها، با ارائه طرح‌هایی، تنها به فکر رفع تکلیف باشند.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با هیأت دولت، ۵۰ برنامه که منجر به موفقیت دولت سیزدهم بوده را ذکر کردند و به انتقاد و اطلاع رسانی تاکید داشتند.

مخلص‌الائمه با بیان اینکه باید کارگروهی تشکل یافته از دستگاه‌های اجرایی استان برای جانمایی این نمایشگاه تشکیل شود گفت: نیاز است برای فراگیری این نمایشگاه از تمام ظرفیت استفاده شود و تبلیغات وسیعی در نقاط مختلف استان مرکزی صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: امسال دهه فجر با رویداد مقاومت فلسطین و انتخابات تقارن یافته و باید در ارائه برنامه‌ها، تلاش مضاعف صورت گیرد.

استاندار مرکزی ادامه داد: این استان موطن امام راحل است بنابراین باید نگاه جدی و پر انگیزه به کار گرفته شود زیرا ما با نسلی مواجه هستیم که اطلاع درستی در اختیار آنان قرار نگرفته است.

وی افزود: دشمنان در قالب جریان نفوذ تلاش دارند در لایه‌های مختلف جامعه رخنه کنند و از هیچ اقدامی برای از بین بردن دستاورد نظام دریغ نمی‌کنند، بنابراین همه باید آگاه باشند.

برگزاری برنامه دهه فجر با محوریت حمایت از ملت مظلوم غزه

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی هم گفت: از ویژگی‌های دهه فجر امسال حمایت از ملت مظلوم غزه است بنابراین باید برگزاری برنامه‌هایی متناسب با این محوریت مدنظر قرار گیرد.

بهنام نظری با تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی موجب توسعه، مرزهای جغرافیایی مبارزه با استعمار شد.

وی افزود: پس از گذشت ۴۵ سال حمایت از مردم غزه جهانی و همگان در سراسر دنیا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین راهپیمایی برگزار می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: کینه دشمنان از انقلاب اسلامی به دلیل توانمندی مردم ایران در نشان دادن مسیر مبارزه با ظلم به ملت‌های مظلوم است.

تشکیل ۲۵ کمیته تخصصی در دهه فجر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی هم از تشکیل ۲۵ کمیته تخصصی در دهه فجر خبر داد و گفت: جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اوج اقتدار نتیجه تغییر حکومت توسط مردم و عمل به وظیفه دینی در سال ۵۷ است.

حجت‌الاسلام هادی خلیلی اظهار کرد: امسال ۲۵ کمیته تخصصی با عضویت دستگاه‌ها و نهادهای استان، ۳۵ ستاد شهری، ۲۰۰ ستاد روستایی و عشایری و ۱۰۰ کمیته مردمی با رویکرد نشاط و امیدآفرینی برای گرامیداشت دهه فجر ساماندهی شده‌اند.

وی افزود: ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر با گلباران بیت امام راحل در خمین و حجره طلبگی ایشان در اراک آغاز می‌شود.

جشنواره هنرهای تجسمی در دهه فجر برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی هم گفت: دهه فجر امسال بهار فرهنگ و هنر است زیرا جشنواره فیلم فجر در استان برگزار می‌شود.

حسین محمودی‌فر با بیان اینکه امسال اکران فیلم‌ها با کمک خیران در مناطق محروم استان در دهه فجر پیش‌بینی شده است اظهار کرد: جشنواره تجسمی همزمان با دهه فجر در تمام شهرهای استان مرکزی برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری جشنواره تئاتر کودک در دلیجان برای اولین‌بار از جمله برنامه‌های تدارک شده برای گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان مرکزی است.

کد خبر 720581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.