۶۵۰۰ میلیارد ریال صرف تملکات پروژه فاز ۵ عمار یاسر قم شد

مدیر منطقه هفت شهرداری قم گفت: از بهمن‌ ۱۴۰۰ تاکنون، ۹۸ پلاک با ارزش اعتباری ۶۵۰ میلیارد تومان تملک شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، محمد رمضانی امروز _سه‌شنبه بیست‌وششم دی_ در نشست رسانه‌ای پروژه بزرگ فاز ۵ محور عمار یاسر که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، در خصوص روند اجرایی این پروژه، اظهار کرد: ۱۶۰ پلاک در مسیر بازگشایی محور عمار یاسر از قبل تملک شده و حدود ۱۰۰ پلاک تا خیابان دور شهر برای تملک باقی‌مانده بود.

وی با تاکید بر اینکه در ابتدای کار با دستور شهردار قم، ستادی با مدیران شهری در روزهای شنبه هر هفته تشکیل شد، افزود: این جلسات به‌صورت مستمر و هفتگی بدون وقفه برگزار شد که در این جلسات با پیگیری‌های دنباله‌دار سبب شد این پروژه به سرانجام برسد.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به اینکه پروژه تملک حاصل کار یک تیم و گروه است، خاطرنشان کرد: از بهمن ۱۴۰۰ تاکنون، ۹۸ پلاک با ارزش اعتباری ۶۵۰ میلیارد تومان تملک شده است.

رمضانی با بیان اینکه حدود یک و نیم هکتار زمین در هسته مرکزی شهر بازگشایی‌شده است، گفت: روند این پروژه با همدلی و حمایت ارگان‌ها و سازمان‌ها مختلف در بازه یک سال و نیم، بازگشایی‌شده است.

وی با اشاره به اینکه اجرای دیوارنگاره در راستای زیبایی بصری پروژه از دیگر دستورات شهردار قم بوده است، افزود: در راستای افزایش سیما و منظر شهری، جداره سازی پروژه با وسعت زیادی در حال انجام است.

کد خبر 720539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.