ضرورت استقرار کارگاه‌های سفالگری در بوستان‌های بانوان قزوین

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر قزوین بر لزوم استقرار کارگاه‌های سفالگری در بوستان‌های بانوان این شهر تاکید کرد.

فاطمه اشدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین بر ضرورت استفاده بهینه از فضاهای موجود در بوستان‌ها به‌ویژه بوستان بانوان مادر و کودک و بوستان‌های بانوان برای آموزش تاکید و اظهار کرد: می‌توانیم از فضای بوستان‌ها برای آموزش در بخش‌های مختلف و رده‌های سنی کودکان، نوجوانان و زنان استفاده کنیم.

وی با اشاره به توانمندی یکی از بانوان فعال شهر در حوزه سفالگری افزود: می‌توان در بخشی از بوستان مادر و کودک و بوستان‌های بانوان فضایی را برای ایجاد کارگاه آموزش سفالگری اختصاص داد و از توانمندی این مربی سفالگری استفاده کرد.

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به توانمندی تشکل‌های فرهنگی در حوزه‌های مختلف خاطرنشان کرد: لازم است از ظرفیت و توانمندی تشکل‌ها در اجرای برنامه‌های مختلف آموزشی فرهنگی به‌ویژه در حوزه زنان و خانواده استفاده کنیم.

اشدری با اشاره به ضرورت توسعه فضاهای بوستان‌ها و خانه‌های فرهنگ برای آموزش و اقدامات کارآفرینی اضافه کرد: می‌توانیم در حوزه آموزش اقدامات خوبی داشته باشیم و در زمینه هنر آشپزی سفالگری و سایر زمینه‌ها کارآفرینی کنیم.

وی ادامه داد: در حوزه سفالگری می‌توانیم یکی از مراکز شهرداری را به این کار اختصاص دهیم و با تجهیز آن علاقه‌مندان زیادی را برای آموزش این هنر جذب کنیم.

کد خبر 720531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.