ضرورت شناساندن چهره‌های شاخص ورزشی به‌ عنوان الگو در جامعه

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج بر ضرورت معرفی و شناساندن چهره‌های برتر ورزشی به‌ عنوان الگو در جامعه تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، عزت رضایی امروز _سه‌شنبه بیست‌وششم دی_ در نشست اعضای شورای شهر سنندج با فاطمه ظاهری که موفق به ثبت رکود گینس در آب‌های خلیج فارس با دست‌های بسته شده بود، اظهار کرد: شناساندن و معرفی چهره‌های شاخص ورزشی به جامعه امری ضروری است و به هیچ عنوان جنبه تشریفاتی ندارد زیرا اگر بخواهیم در طول تاریخ روایتی از زندگینامه بزرگان امر ورزش داشته باشیم مزین به تقوا، استقامت، بردباری و تهذیب نفس هستند.

وی با اشاره به اینکه زنان ورزشکار می‌توانند الگوی خوبی برای ارتقای سلامت و ارائه سبک زندگی مناسب در جامعه باشند، افزود: افتخارآفرینی این بانوی کرد مایه فخر و مباهات برای ما است چون در راستای ارتقا و ترویج فرهنگ سلامت در جامعه گام برداشته‌اند.

رئیس شورای شهر سنندج بیان اینکه ورزشکاران و جوانان این استان در آوردگاه‌های مختلف جهانی توانسته‌اند برای کشورمان افتخارآفرینی کنند و برگ زرینی به شایستگی‌های این استان بیفزایند، گفت: امیدواریم راه این قهرمانان پرتکرار باشد و شاهد آینده درخشانی برای این دیار با وجود این افتخارآفرینان باشیم.

رضایی تصریح کرد: نمایندگان مردم در پارلمان محلی شورای شهر سنندج تقدیر از افتخار آفرینان ورزش را یک وظیفه ذاتی برای خود دانسته و اعلام می‌کنند که اگر چه تدارکات این شورا در خور شأن جایگاه این عزیزان نیست اما هدف ارج نهادن به تلاش‌ها و معرفی این چهره‌ها در راستای الگوبرداری و تأثیرگذاری در جامعه است.

به گزارش ایمنا، در پایان این جلسه از سوی اعضای شورای اسلامی شهر سنندج از فاطمه ظاهری که موفق به طی کردن مسافت ۱۲ کیلومتری در آب‌های خلیج فارس با دستان بسته شده و رکود گینس را به نام خود به ثبت رسانده بود، تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 720518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.