دستگاه‌ها اهمیت مشارکت در انتخابات را تبیین کنند

فرماندار سنندج گفت: همه دستگاه‌ها موظف به تهیه پیوست انتخاباتی برای تمام برنامه‌های خود در راستای تبیین اهمیت شرکت در انتخابات برای جامعه هدف هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری سنندج، حسن عسکری امروز _سه‌شنبه بیست‌وششم دی_ در کمیته سیاسی ستاد انتخابات شهرستان سنندج اظهار کرد: فرآیندهای قانونی انتخابات در شهرستان سنندج و حوزه انتخابیه در جهت برگزاری انتخاباتی پرشور به درستی پیش رفته است.

وی با اشاره به اهمیت امیدآفرینی در جامعه، افزود: اگر امید در جامعه باشد و مردم بدانند نمایندگان خدمتگزار و به مشکلاتشان رسیدگی می‌کنند مشارکت در انتخابات به طور قطع بیشتر خواهد شد.

فرماندار سنندج ایجاد رضایت‌مندی را بهترین راه برای افزایش مشارکت دانست و تاکید کرد: باید روحیه خودباوری و اعتماد به نفس داشته باشیم و کارهای بزرگی که در شهرستان و استان انجام شده را به درستی برای مردم تبیین کنیم.

عسکری برپایی میز خدمت ادارات را در راستای ایجاد رضایت‌مندی مردم بسیار مؤثر دانست و اضافه کرد: برپایی میزهای خدمت در سطح این شهرستان، موجب ارتقای سطح رضایت‌مندی در بین مردم شده که باید ضمن تلاش در جهت حل مشکلات مردم، این امر تداوم داشته باشد.

وی تاکید کرد: همه دستگاه‌ها موظفند برای تمامی برنامه‌ها و نشست‌هایی که برگزار می‌کنند پیوست انتخاباتی در راستای تبیین اهمیت شرکت در انتخابات برای جامعه هدف خود در نظر بگیرند.

فرماندار سنندج بر فراهم شدن مقدمات برگزاری جشن تکلیف سیاسی برای دانش‌آموزان رأی اولی تاکید کرد و گفت: باید زمینه حضور و مشارکت جوانان به ویژه رأی اولی‌ها در انتخابات فراهم شود چون مشارکت این قشر جامعه در فرآیند انتخابات می‌تواند تأثیر مثبتی بر تصمیمات کلان داشته باشد.

عسکری افزود: باید از ظرفیت هادیان سیاسی، اساتید دانشگاه و روحانیون و حوزه‌های علمیه در جهت ایجاد شور انتخاباتی استفاده شود و نیز فعال کردن تشکل‌های دانشجویی در این خصوص ضرورت دارد.

کد خبر 720510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.