صدور هشدار نارنجی هواشناسی خوزستان در پی مه‌گرفتگی

اداره کل هواشناسی خوزستان در پی وقوع پدیده مه و کاهش دید افقی از اوایل وقت فردا چهارشنبه تا جمعه، هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، محمد سبزه‌زاری امروز _سه شنبه بیست و ششم دی_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی تا روز پنجشنبه جوی نسبتاً پایدار بر روی استان حاکم است.

وی افزود: در این ایام پدیده غالب بویژه در قسمت‌های شمال، شمال شرق و شرق مه یا مه رقیق و در قسمت‌های غربی، جنوب غربی و مرکز وزش باد متوسط (بویژه طی امروز که سبب برخاستن گرد و خاک موقت نیز خواهد شد.) خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: طی امروز با توجه به رطوبت موجود در منطقه بارش‌های پراکنده در ارتفاعات شمال و شرق استان دور از انتظار نیست و تا روز جمعه شمال خلیج فارس مواج است.

سبزه‌زاری اضافه کرد: در شبانه روز گذشته امیدیه با ۲۵.۵ و ایذه با ۵.۷ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده‌اند و حداکثر دمای اهواز به ۲۱.۸ و حداقل به ۱۰.۸ درجه سانتی گراد رسیده است.

به گزارش ایمنا، اداره کل هواشناسی خوزستان در پی وقوع پدیده مه و کاهش دید افقی از اوایل وقت چهارشنبه ۲۷ آبان لغایت جمعه ۲۹ آبان هشدار سطح نارنجی اعلام کرد.

کد خبر 720509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.