خدمات ۲۲ میلیارد تومانی به نیازمندان قزوینی در حوزه مسکن

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین از ارائه ۲۲ میلیارد و ۷۷۴ میلیون تومان خدمات حوزه مسکن به مددجویان و نیازمندان تحت حمایت این نهاد خبر داد.

ناصر ظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین با اشاره به خدمات حوزه مسکن مددجویان تحت پوشش کمیته امداد اظهار کرد: مسکن یکی از نیازهای ضروری انسان‌هاست و تأمین یا پشتیبانی از نیازمندان برای داشتن این نعمت یکی از فصل‌های خدمتی کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) ۱۲۰ خدمت به نیازمندان و محرومان ارائه می‌کند که در میان این خدمات مسکن از گران‌ترین و پرهزینه‌ترین خدماتی است که به نیازمندان و محرومان ارائه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ٰره) استان قزوین اضافه کرد: ۲۹۵ فعالیت برای کمک به احداث و تکمیل واحدهای مسکونی برای مددجویان اجرا شده که برای این تعداد بیش از ۲۲ میلیارد و ۷۷۴ میلیون تومان هزینه شده است.

ظاهری تصریح کرد: برای ۲۰۹ فضای جانبی احداث شده بیش از یک میلیارد و ۷۶۴ میلیون تومان هزینه شده است و طی این مدت ۱۴ واحد مسکونی با اعتباری بیش از دو میلیارد و ۴۳ میلیون تومان برای نیازمندان خریداری شده است.

وی تاکید کرد: یکی دیگر از سرفصل‌های خدمتی کمک به تعمیر مسکن مددجویی است که برای ۲۷۵ تعمیر بیش از چهار میلیارد و ۶۵۶ میلیون تومان هزینه شده است. عموم مردم نیکوکاری برای کمک به تأمین مسکن نیازمندان و محرومان می‌توانند از طریق مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد یا از طریق کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* اقدام کنند.

کد خبر 720469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.