ساخت راه‌ روستایی گنجه بدره با ۱۳ درصد پیشرفت در حال اجرا است

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام گفت: ساخت راه‌ روستایی گنجه از توابع شهرستان بدره به طول پنج کیلومتر با ۱۳ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدزاهدین چشمه‌خاور اظهار کرد: پی‌کنی دیوار حائل پروژه راه روستایی گنجه از توابع شهرستان بدره به طور کامل انجام و پیمانکار در حال خاک‌برداری این مسیر است و طی روزهای آتی عملیات احداث و بتن‌ریزی دیوار حائل آغاز خواهد شد.

وی افزود: برای اجرایی این پروژه راه روستایی ۶۰ متر دیوار حائل، ۳۰ هزار متر مکعب خاک‌ریزی و ۱۲۴ هزار مترمکعب خاک‌ریزی انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام خاطرنشان کرد: بر اساس قرارداد منعقد شده با پیمانکار مربوطه این پروژه آبان سال آینده تکمیل خواهد شد و به بهره‌برداری خواهد رسید.

چشمه‌خاور اضافه کرد: برای تکمیل این پروژه راه روستایی اعتباری بیش از ۲۶۰ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

وی با اشاره به عملیات اجرایی راه روستایی بلوطستان از توابع شهرستان ملکشاهی گفت: زیرسازی این محور با عملیات خاکی به حجم ۲۱۰ هزار متر مکعب به طول یک کیلومتر در حال حاضر توسط پیمانکار مربوطه در مراحل پایانی قرار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام افزود: با اجرای این پروژه و دو طرح دیگر که در این مسیر ارتباطی قرار دارد، راه دسترسی برای مردم این روستا میسر و فاصله شهر «زرین‌آباد» تا مرکز استان ۲۵ کیلومتر کاهش پیدا می‌کند.

کد خبر 720451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.