اعمال ۳۸ میلیارد ریال پاداش همکاری در صورت‌حساب مشترکان برق کردستان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از اعمال نزدیک به ۳۸ میلیارد ریال پاداش همکاری در صورت‌حساب مشترکان بخش‌های کشاورزی، تجاری، جایگاه‌های CNG و دستگاه‌های دارای مولد خودتامین در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق کردستان، هیوا لهونیان در خصوص اعمال پاداش همکاری مشترکان بخش‌های کشاورزی، تجاری، جایگاه‌های CNG و دستگاه‌های دارای مولد خود تأمین در سال جاری اظهار کرد: در صورت‌حساب این مشترکان قریب به ۳۸ میلیارد ریال پاداش دوره همکاری از طریق صورت‌حساب‌های برق مصرفی به جهت همکاری در ایام پیک تابستان سال جاری اعمال شد.

وی افزود: ثبت مشترکان مشمول در سامانه مربوطه در فصل پیک مصرف برق توسط همکاران این شرکت انجام می‌شود که بر اساس آن هریک از مشترکان فوق نسبت به میزان همکاری در دوره پیک، از پاداش تخصیصی معین برخوردار شده و این پاداش در صورت‌حساب برق مصرفی آن‌ها اعمال و پرداخت شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با بیان اینکه ممکن است سوالاتی مبنی بر اعمال پاداش‌ها و میزان آن مطرح شود، تصریح کرد: طی سال جاری در بخش کشاورزی قریب بر ۲۱ میلیارد ریال و در سایر بخش‌ها ۱۷ میلیارد ریال پاداش محاسبه شده و در صورت‌حساب دوره اخیر این دسته از مشترکان اعمال شده است.

لهونیان گفت: تمام مدارک و مستندات محاسبه میزان همکاری در نزد این شرکت موجود است و هر کدام از مشتریان برای اطلاع از آن، پیامک دریافت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: تعداد کل مشترکان همکار در بخش‌های کشاورزی، اداری و تجاری، جایگاه‌های CNG، مراکز و دستگاه‌های دارای مولد خودتأمین در سال جاری ۸۶۹۰ مشترک بوده است.

کد خبر 720423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.