ساماندهی ۲۵۰۰ معتاد متجاهر در استان کرمانشاه

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به جمع‌آوری ۲۵۰۰ معتاد گفت: محور حل مشکلات مناطق حاشیه‌نشین، ساماندهی معتادان متجاهر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی شعبانی امروز _سه‌شنبه بیست‌وششم دی_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از موضوعات اولویت‌دار استان کرمانشاه، آسیب‌های اجتماعی است که می‌توان از جمله آن به معتادان متجاهر، زباله‌گردها، سرقت‌های خرد و دیگر موضوعات اشاره کرد.

وی افزود: سال جاری با همت مدیریت ارشد استان و مدیران دستگاه‌های اجرایی، جمع‌آوری و ساماندهی ۲۵۰۰ معتاد متجاهر آغاز شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: کار جمع‌آوری معتادان متجاهر پیش از این نیز به صورت مقطعی انجام گرفته بود، اما مردم پس از مدتی شاهد حضور دوباره آن‌ها بودند.

شعبانی عنوان کرد: اگر بخواهیم چهره شهر را آراسته و موضوع ساماندهی را تکمیل کنیم، باید حدود ۴۵۰۰ نفر را جمع‌آوری کنیم که دو هزار نفر بیشتر از تعداد فعلی است که کار بسیار سنگین و هزینه‌بر است.

وی اضافه کرد: اگر موضوع ساماندهی معتادان متجاهر تکمیل شود، می‌توانیم شاهد جمع‌آوری خرده‌فروشی موادمخدر، زباله‌گردی و سرقت‌های خرد باشیم.

معاون استاندار کرمانشاه گفت: به جای کارهای موقت در مناطق حاشیه‌نشین استان کرمانشاه، به دنبال اقدامات زیربنایی و ساختاری رفته‌ایم و راه‌حل مشکلات مناطق حاشیه‌نشین، ساماندهی معتادان متجاهر استان است که با جدیت در حال انجام است.

کد خبر 720417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.