«یاریگران اجتماعی»، نقطه عطف رفع مشکلات فرهنگی نصف‌جهان

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه «یاریگران اجتماعی» نقطه عطف رفع مشکلات فرهنگی و اجتماعی مناطق هستند، گفت: این منطقه با ۱۰۰ مسجد و ۵۳ مرکز فرهنگی، شش امام‌زاده، ۲۵ مرکز فرهنگی‌ورزشی وابسته به شهرداری، ظرفیت‌های مختلف و تنوع فرهنگی زیادی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد صیرفی‌نژاد در نشست «یاریگران اجتماعی» منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان اظهار کرد: با کمک یاریگران اجتماعی می‌خواهیم نگاه متفاوتی به زیست‌بوم محلات داشته باشیم و بدانیم زیر پوست شهر چه می‌گذرد تا شرایط را برای فعالیت فرهنگی و اجتماعی بیشتر آماده کنیم.

وی با اشاره به اینکه منطقه ۱۰ یکی از مناطق وسیع و گسترده با ۲۵۰ هزار نفر و ۱۲ درصد جمعیت است، افزود: این منطقه ظرفیت‌های مختلف و تنوع فرهنگی زیادی دارد، زیرا ۱۰۰ مسجد و ۵۳ مرکز فرهنگی، شش امام‌زاده، ۲۵ مرکز فرهنگی‌ورزشی وابسته به شهرداری و ۱۷ محله دارد که زیست‌بوم فرهنگی متفاوتی از منطقه حصه گرفته تا دشتستان را در بر دارد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: برگزاری این جلسات به‌منظور همگرایی منطقه است و یاریگران اجتماعی نقطه عطف طرح مسائل فرهنگی و اجتماعی منطقه هستند تا بتوانیم با یک ادبیات مشترک رویدادهای خوبی را برای مردم منطقه رقم بزنیم.

کد خبر 720364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.