بارش۱۱۳میلیمتری باران در پاوه / استقرار شرایط پایدارجوی در کرمانشاه

سرپرست اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به وضعیت جوی استان تا اواخر هفته جاری گفت: شرایط پایدار جوی به همراه کاهش دما تا پایان هفته برای کرمانشاه پیش بینی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدعلی زورآوند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی شرایطی نسبتاً پایدار در حال تقویت در جو منطقه است که کم و بیش تا پایان هفته ادامه می‌یابد.

وی افزود: مهمترین پیامد این وضعیت در ۲۴ ساعت آینده تشکیل مه خواهد بود که طی ساعاتی از امشب تا اوایل وقت فردا و در نواحی سرد و معتدل، نمود بیشتری خواهد داشت.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: از ظهر فردا تا پایان هفته به استثنای در بعضی ساعات وزش باد ملایم و رشد ابر، پدیده قابل توجه دیگری برای جو استان پیش بینی نمی‌شود.

وی بیان کرد: همچنین دمای هوا که امروز تغییرات چندانی نخواهد کرد، در روزهای سه شنبه و چهارشنبه به طور نسبی کاهش و در ۲ روز پایانی هفته به آرامی افزایش خواهد یافت.

زورآوند با اشاره به آمار بارش‌های سامانه اخیر بارشی در استان کرمانشاه، گفت: میانگین بارش‌های اخیر در استان کرمانشاه ۱۴.۶ میلیمتر بوده اما رکورددار بارش پاوه با ۱۱۳ میلیمتر بوده است.

کد خبر 720362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.