خلاصه بازی مالزی و اردن + فیلم

تیم ملی فوتبال اردن در گام اول مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا با چهار گل مالزی را از پیش‌رو برداشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ملی فوتبال مالزی و اردن که در گروه پنجم رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا حضور دارند امشب _دوشنبه بیست‌وپنجم دی_ در چارچوب نخستین بازی مرحله گروهی این مسابقات از ساعت ۲۱:۰۰ در ورزشگاه الجنوب شهر الوکره و با قضاوت عبدالله حسن‌محمد رودرروی یکدیگر قرار گرفتند که در نهایت پیروز آن اردن بود.

تقابل مالزی و اردن یکی از جنجالی‌ترین بازی‌های جام ملت‌های آسیا تا به‌امروز بود چرا که چند گل با استفاده از تکنولوژی کمک‌داور ویدئویی برای اردن پذیرفته شد. در دقیقه ۱۲ این دیدار تیم ملی اردن با حملاتی که روی دروازه حریف ایجاد کرد به‌وسیله محمود مردی به گل اول بازی دست پیدا کرد.

سه دقیقه بعد یک صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه مالزی اتفاق افتاد و پس از مشورت داور وسط با داوران اتاق VAR به‌سود اردن نقطه پنالتی را نشان داد تا در هجدهمین دقیقه موسی التعامری گل دوم را برای اردنی‌ها به‌ثمر برساند و حاشیه‌امن مناسبی برای این تیم مقابل حریف نه‌چندان خوب مالزی ایجاد شود.

در دقیقه بیست‌وهشتم موسی التعامری باز هم برای اردنی‌ها گلزنی کرد که این‌بار VAR گل را صحیح ندانست تا نتیجه دو بر صفر بماند. با این وجود در دقیقه ۳۳ همین نیمه‌اول نوبت به محمود مردی رسید که دبل کند و گل هم پذیرفته شد تا نتیجه سه بر صفر شود.

در شرایطی که نیمه‌دوم بازی متعادل پیش می‌رفت و اردن هم دیگر برای گل‌های بیشتری به آب‌وآتش نمی‌زد، موسی التعامری در دقیقه ۸۵ همانند محمود مردی دومین گل خود را وارد دروازه مالزی کرد تا گلی که در نیمه‌اول زد و VAR رد کرد نیز جبران شود و در نهایت اردن گام اول را با پیروزی چهار بر صفر مقابل مالزی محکم برداشت.

کد خبر 720351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.